CORETAN TERBARU NADH

Always pray for you

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Dengan ini aku dengan rasa rendah dirinya nak umumkan aku dah tepek Banner untuk Gaza. Terima kasih kepada kawan baru, MK Syahir dari Group Masih Cinta sebab sanggup bagi aku banner tu. Aku minta dengan dia sebenarnya. *Muka tak malu*


Jangan sangka kita diam, kita tak membantu. Jangan kata benda ni bermusim kalau kita sendiri tak usahakan doa untuk mereka. Jangan asyik bertelagah sesama sendiri kalau hanya sebab nak boikot ke tak. Jangan jadi pengecut, kalau kita tak tahu sejauh mana tahap keberanian kita sebenar. Bantu Gaza, bantu saudara seislam kita!

15 comments:

Cik Sara said...

mcm mana nak tempek banner tu betol bawah kita punya header?

MalizaMah said...

jommm membantu.... sama2 lah kita mainkan peranan. walaupun sikit.

Unknown said...

@Cik Sara : boleh copy code banner ada dalam blog sy, letakkan pada widget HTML :)

sama-sama kita sebarkan dah hulurkan bantuan mana yang mampu :)

Jna marcello said...

Jom kita hulur kan bantuan apa yg mampu.

Unknown said...

sama2 kita bantu ..

Unknown said...

sama-sama membantu umat ISlam yang sedang dalam kesusahan

Aimacomel said...

ye, kita kena bersatu barulah kita kuat.. moga mereka terus terpelihara,

maszull said...

assalamualaikum iffah...save gaza...:(

Juliet_iRa~" said...

bagusnyaa :)

mana yg mampu boleh la kita sumbangkan utk mereka kan..

psss : akk lmbt lgi..iffah bila plak majlisnya?heee

Nur Zulaikha said...

doa itu senjata org mukmin...

Unknown said...

insyaAllah...

Nong Andy said...

aku terus berdoa untuk Gaza...

Admin said...

susah betul dengan puak yahudi ni,
genjat senjata pun dia buat main.

Kira Sakura said...

semoga mereka terus selamat amin

kay_are said...

bagus r.. betul2.. diam tak semestinye tak membantu kan.. semoga urusan dipermudahkan =)

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers