CORETAN TERBARU NADH

Hadiah birthday paling hebat aku rasa

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Abang-abang, kakak-kakak dan adik-adik yang ku kasihi sekalian, doakan aku berjaya lulus temuduga ni. Lepas dah lulus baru boleh kerja. Hidup ni sebenarnya mencabar. Adakala kita tak sedar yang kita perlu lebih berusaha untuk sama taraf seperti yang lain. Jangan terlalu senang dengan kedudukan kita sekarang.

Untuk ini, aku doakan rakan-rakan seperjuangan untuk berjaya. Satu batch harapnya lulus. Untuk graduan Universiti jugak, aku harap korang dapat panggilan temuduga. Terutama blogger Zul Ak ehh =P

Serius! Doakan aku semua =)

22 comments:

kay_are said...

selamat berjaya.. gunakan skill ko yang cakap banyak tu sebaik mungkin ok? gud luck!!

Izwa Kamaruddin said...

alhamdulillah~

faraherda.razalan said...

Slmt berjaya awak!

Kira Sakura said...

Alhamdulilah. akak pun hepy bila dapat tau :D semoga dipermudahkan urusan dan dimurahkan rezeki amin

Puyak said...

yay! gudluck epah. harap dpt yg dekat ye dakk. hee.

Syazana Zainn said...

gudluck

p/s: kena hafal byk nama menteri2 :)

Unknown said...

semoga berjaya iffah :)

Efa Nur said...

semoga berjaya dan di permudahkan segalanya kembo! :)

reenapple said...

good luck

Anonymous said...

best giler...

good luck

Unknown said...

Mohon ko posting kat tempat sama dgn zul ak eh... ehem ehem kbai

NIA SI DRUMSTICK said...

wahhh..rezeki..uhuhu..all the best keyh..hrp2 ada la rezeki nnti..

a said...

good luck iffah, do ur best babe!! :)

Unknown said...

alhamdulillah sayang :)
mohon ko dapat tempat dekat2 je..leh jimba time cuti skolah ..
errr..kbaii

Dayang Deno said...

good luck ifa! :)

afzalsukasuki said...

alhamdulillah, peluang yang ada jangan disia2kan.bukan semua orang boleh dapat peluang macamni even orang tu sangat cemerlang keputusannya :)

tahniah!

mas saari said...

good luck iffah.. moga berjaya!

ReramaBiru said...

semoga berjaya..buat yg terbaik tau :)

Nong Andy said...

tahniah.

sila tunggu hadiah dari aku. tak sempat pos lagik..

Dikbee said...

good luck iffah...dah pi study, karang ada plak ko bercerpen depan panel...hihi

.........cP~ said...

Salam.

wah..tahniah2..all the best ye?

nini said...

gud luck okey...=D

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers