CORETAN TERBARU NADH

Jalan-jalan ke Kota Cinta Paris kononnya...

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Jalan-jalan bersama retis telah berlangsung dua hari satu malam. Sekali lagi tersadai kat rumah orang. Bila berjalan terasa malas nak balik. Retis sampai paling awal dan retis pulang paling lewat. Korang pernah nampak retis macam ni? Tapi mohon korang bersabar tengok gambar retis tu. Jeng jeng jeng....
|
|

|
|
|

|
|
|
|
|
|
|
|
V
Tadaaaaaaaaa!

Anjelinot Guli aka Iffah Betoffah
Selain retis perempuan, kita ada lelaki juga. Kata jalan-jalan ke kota cinta. Kang kalau perempuan semua, apa pula kata mereka. Eh... Mana gambar retis lelaki itu? Kejap!
Umar Jaing
Alamak gambar ikut belakang pulak. Maaf-maaf. Main cak-cak pulak retis kita ni kan? Sabar.
Lelaki ini...
Nampak tak? Beliau single. Boleh mengorat beliau di laman sosial muka bukunya, Umar Nurfitri =P
The real retis is coming!
Yang tengah tu sebenarnya retis. Nor Zaimah nama diberi. Dia pernah jadi penari, pelakon, model, cover novel, cover majalah. Kagum bukan? Nak tengok lakonan dia? Filem Suci Dalam Debu. Yang Imuda berlakon. Sila percaya kata-kataku ini. *muka serius.
Retis di Paris
Okey, jejaka jambu tu anda sudah kenal. Sebelah dia, Adik Anis sebagai pengurus prop eh! Yang tepi sekali, Dik Bee penjaga kandang kat belakang tu. Okey tak kelakar =='
Dia gadis berselendang biru
Itu Ain Blue Wendy. Pelakon tambahan selalu datang masa nak tamat shooting. Jadi, kami import dari terengganu bersama ole-oleh keropok lekor yang melompat ke tanah juga akhirnya apabila si jejaka yang goreng. Eh!

Apapun ini entri tak ada kerja cari kerja. Aku senang dengan mereka. Sebab tu aku ada selalu dengan mereka. Bukan dengan yang lain aku tak selesa, cuma kekangan masa, jarak memisahkan. Aku bukan jenis pilih kawan. Siapa nak jumpa, selagi aku mampu dan tiada halangan aku cuba. Jadi jangan cemburu ke apa, aku dengan mereka macam keluarga. We're family blogger! Selamat tinggal Kota Paris Kota Cinta, kita jumpa untuk kisah kain sarung pulak. 

To be continued...

15 comments:

Unknown said...

okey siyes... this is totaly not ko akak pelangi LOL apa2 pun 1st time aku berselera baca n3 ko dari hujung rambut ke hujung ibu jari kaki eh.. sengal and kelakau... ko dah tukar karektor jadi lawak karot ko weh? LOL nice entry... aku suka... 20 bintang utk n3 ko ni...

dik bi kandang dah kasi tutup tak?? LOL

cintailmu89 said...

Teringin nak jumpa owner blog ramai2 gini :)

Unknown said...

retis bak hang...pehal retis laki tu mcm anuar zain huh??! ciss

Dikbee said...

Hahaha....aku pun berselera dgn n3 ni... W/pun mood aku tgh kelaut tp aku tetap gelak vibrate bila baca... Hihi...

# alamak, aku lupa tutup pintu kandang la. Patut la 2-3 org anak digital mama terlepas kluar.....huhu

Anonymous said...

Asyik muka ni je... kawan datang dan pergi bukan?

Potia Casadelarossa said...

fuh!!! tak menahan.. padan lah tak jemput aku... rupenya dikalangan retis jek perjumpaan ni... ekekek

NIA SI DRUMSTICK said...

hamboi..retis2 buat photoshoot ni..

Unknown said...

retis angelina joling,,heheh..terbaekk laa sis.. :D kita bila plak nak jumpa neh? :P heee

hana hadi said...

eh2 hana kena skodeong blog retis yang lain ni. kot2 terpampang muka iffah :P

kay_are said...

kota paris r sangat kan.. happening betul.. rajin ko jenjalan selalu kan.. aku nak jenjalan selalu pun rase malas.. +__+

Anonymous said...

Assalamualaikum Kak iffah.Salam ziarah.Oh.ingatkan kota Paris betul2 tadi.baru nak tengok menara eiffel td.haha.best lepak ramai2 cmnie.

Syazana Zainn said...

nak saennnn
nak saennnn
pelishhhhh
:D
haha
nanti dtg ipoh roger2 lah :p
boleh kite photo-tembak sama2 hihi

Unknown said...

wah..pp pakai selendang , dan ko pun galamur jugak selendang tuh..
hehhehehe

cikzaitul

Kira Sakura said...

Oo ini la rentetan entry nya ye. ok2 paham sudah.

syok kan ada rumah tempat persinggahan nie mak ayah nak lepas pun xrisau. itu la niat yang terpendam dalam hati akak dengan nadh. nt dah ada rumah sendiri insyaAllah nak panggil kawan maya mai. masa tue hanya ada kawan maya je heeee

Nong Andy said...

aku? masa baca n3 ni? ahahahahahahahahahahahhahahahahhahahahhahaahahahahahhahahah...

nampak kesengalan ko kat n3 ni. dgn bibir angilinot tu lagi.. kakakakaka. pandai ko edit!

tapi aku dah nampak yg tak edit lalala....

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers