CORETAN TERBARU NADH

Ada apa dengan 2.2.2013?

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Apa jadi 2.2.2013? Inilah jawapannya, biar gambar bercerita. =)
Cak! Redbox The Curve
Sesi melting2 bersama retis ehh
Berjalan sebelum jumpa MAMA ehh
Sarapan yok!
Masa untuk semua pulang ke sarang eh

Okey, barisan pelakon drama di atas ialah Pari-pari putih aka FBI kononnya. Iffah Betoffah sebagai anak yang ditirikan oleh PPP. Pelakon skandal seantero dunia, Umar Nurfitri sebagai retis dengan pakej suara mengancam *melting, Dik Bi sebagai penyanyi latar dan tukang gelak serta Zaitul Akmar my gay muncul bagaikan pelangi petang selama dua jam dalam kotak merah dan memberikan impak mantap dalam plot cerita. Akhir sekali, pelakon tambahan Cik Mat *suami PPP dan Mija *anak PPP sebagai penambah rasa dan jurukamera ehh~~~


TERJAH BLOG MEREKA DENGAN KLIK NAMA DI BAWAH~~~

*Aku tahu gambar aku dah bersepah kat FB, tapi aku tetap nak kekalkan misteri sebab itu prinsip aku. Biar orang upload, jangan aku yang upload =)

16 comments:

Azwar Syuhada said...

bestnya hangout... :)

cintailmu89 said...

waaa.. syoknya.. tak ajak pong..

btw, cantik header.. teringin nak buat header cantik2..

Yana Sakura said...

eh! nape kak jetol mncl 2 jam je? lepas 2 dia g mna? kna kidnap ngn alien ea? haha :p

kemain ag ada anuar zain dtg..eh umar zain..ekeke

lelaki ini...*alamak lupa lirik..ekeke*

Dayang Deno said...

nape ditutpnya muka ifa.. aduyai... btw, teringin jumpa ifa :)

Dikbee said...

Hahaha...aku kan gadis pemalu.... awwww... anyway, thanks to semua pelakon2 utama dalam cerita ni... pasni harap dpt jumpa korang lagi....

Unknown said...

kemaheng ko kan... dlm drama di atas tu byk watak yg aku bawak weh... watak ppp, fbi, mama, dan nor zaimah harap kak long eh.. hahahah

had an awesome day with you guys thanks for accompany me :) hope we can meet again...

Unknown said...

mama ppp ada berapa org anak ?

Hafiz Hafizol said...

Camnie ah, p karok x pernah nak ajak.. kita nie dahla kaki karok...


hmmmmm :P

Lina said...

cakkk saya dah tgk muka iffah.. ekekekekekekke.. waahh kemaheng ko kn??? asal ko xnyanyi lagu ella tu.. lagu sembilu.. klu ko nyanyi kompom ella tergugat syg.. ehhhh

a said...

manyak syiokk.. hhihihi..best2!! bila nak gath ag nih, nak join..hehehe

Aimacomel said...

kemain korang bersuka ria eh =) hehehe,

Kira Sakura said...

smlm akak cakap dengan nadh. bila kita nak jenjalan ngn GMG mcm gi kl ritu lagi ek.

ewanthology said...

igtkan apa tadi

Unknown said...

untungla ada suara sedap. pi karok pn dgn penuh keyakinan...:\

kay_are said...

aku tak pernah jejak redbox dekat curve lagi.. best ke dalam tu? lame gak r aku tak berkarok rasenye.. ko saje menjeleskan aku kan?

Anonymous said...

hahhaha.. aku hepi kerana korang jugak..

ehhh...

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers