CORETAN TERBARU NADH

Ucapan terima kasih yang panjang lebar

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM

Alhamdulillah aku masih lagi hidup di bumi bertuah. Ulang tahun jatuh pada hari jumaat. Aku harap ulang tahun kali ni lebih bermakna dan berkat, memandangkan aku hebahkan tarikh lahir di merata. Kalau tahun lepas aku sembunyikan, kali ini atas permintaan sahabat. Aku tunaikan juga. Bukan nak cari publisiti murahan, cuma mahukan doa dari kalian.

Orang pertama wish Kopi Pasta. Dia post kat wall dia, kat komen, kat sms, kat google plus. Banyak kali wish dan aku aminkan je doanya. Thanks MIKO! Kemudian diikuti Mimie Nong Andy, yang tersalah wish sehari awal. Sabar jelah. Masuk 15 Februari barulah Umar, Zaitul call sekejap. Lepas tu Liyana, Masz Mok, PPP, Noraim, Sunah, Kak Kiera, Ex ehh, Lieyah, Dilah akak aku, Naniey, Bie kembar sezaman dan Kak Nadh, mesej kat handset yang hidup segan mati tak mahu selama ni. Jarang sangat berbunyi. Ibu awal pagi goncang badan aku, wish. Maaf ibu, Ipah mamai lagi. =P

Kat FB jangan cakaplah, memang ramai. Semua perasan notification kot. Orang-orangnya ialah Kerana Pensil, Wanie, Puyak, Dikbi, Misshila, Jerung, Nabilah, Qaseh Nilamsari, Putra Daerah, El Janna, Ezad Amir, Amirul Verdasco, Mira Ayob, Mk Syahir, Ik Hanif, Mentari Te Amo, Datin Tyka, Opah Mimito, Nuraizatul, Gee Gie, Emas Putih II, Syah Reenapple, Izzaty, Nurul Atikah, Efa Nur, Khairul B., Fadzila Ramli, Ifah Zulkifly, Awin. Tarik nafas kejap.

Ada lagi yang wish, Sya Hyo-Soon kata marry faster, Cik Niaa, Mellyana, Sue Hana, Kak Masni, Mama Maszull, Deeyaudeen, Norain, Salim, Athirah, Nadia, Achie, Saly Naa, Rozuan, Luqman, Kak Farawahila, Quan Adila, Fauzan Darmasiska, Adah, Nadh my best jirang forever, Ammi La, Kak Faraherda, Kak Elly, Mija anak PPP, Zulaikha, Gugu, Yuyu Ali, Zila Manaf, Eyda, Kirin, Alina, Nadhirah, Solihin, Kay Are dan akhir sekali, Kunci Locker. Nak sangat jadi yang terakhir wish. T.T

Ini wall dan PM baru. Belum masuk kat Masih Cinta. Kat Masih Cinta, PPP post gambar dengan best wishes lagi. “Harap kau cepat-cepat jumpa Mr Right” =..=’ Okey, mereka yang ucapkan selamat hari lahir kat aku, Hananie, Ejulz, Aida Omar, Aimi Syafiqah, Mohdhazlan Dreadlock, Fikir Masa Depan, Cik Puan Mieza, Shafuan Kecik, Afzal Sukasuki, Farah Athirah, Aima Babycomel dan Michelle. Kat blog dan G+ ada jugak. Potia, GKSB, Ain Hazwany dan yang lain orang yang sama yang mesej, call, post kat FB. Eh

Okey, aku rasa semua nama yang ucapkan selamat hari lahir sepanjang 14 hingga 15 februari sudah aku sebutkan. Serius tahun lepas 20 orang je kot wish. Itupun sebab aku reveal kat blog. Aku cuba menjaga hati semua, sebab tu aku tak hide tarikh. Jadi, harap korang teruskan doakan aku. Tiada kata aku mampu beri selain berterima kasih kepada semua wish. Thanks a lot! Terima kasih pada yang sudi membaca entry terpanjang untuk tahun ini. Sekian. Esok lusa aku tak on9. Rindu-rindukanlah diriku… sepanjang hari-harimu ehh =)

21 comments:

Amirul Nadzri said...

sib baik nama aku ada.. ingat tak perasan..haha.. ok, lagi sekali, Selamat Hari Lahir..huhu

Nong Andy said...

tahun depan aku nak kalahkan si kopi pasta lak.. ekekekkekeke...

nak gi berjimba lagi lah tu.... grrrrrr!

Unknown said...

masih tercari-cari nama-nama yg missing eh.. >..<

ejulz said...

Ramai orang sayang.. :)

Yana Sakura said...

tiap ari sayang :) love ya! (^_^)

sentiasa merindui akk..cewahh..
suatu pertalian itu tidak akn terputus walaupn di halang dgn jarak dan waktu kecuali maut yg memisahkan kita..

Selamat Hari Lahir akk sayang..once more again..ahaha =)

Sumijelly said...

wah........selamat hari ulangtahun yang lepas...

semoga di murahkan rezwki, dipanjangkan umur serta bahagia sehingga hujung nyawa........

amin


http://Sumijelly.com

Aien Not Alien said...

Selamat Hari Lahir Iffah. semoga bahagia selalu ya sayang. hehehe

Hanim Irsyad said...

hehe. untung la ramai org syg dye..

Unknown said...

Untung la ramai orang yang sayang dia...ehh :P

Sunah Sakura said...

panjang ke? tak panjang lah..cerpen2 yu lagi panjang dari entri ni..ehhh

MalizaMah said...

Selamat Hari Lahir awak.

Lina said...

haku pong hade wish..asal nama aq xde.. ehh... hihihi...

baru nak wish.. selamat befday ya ippah

Dayang Deno said...

ifa!!!!!!!! selamat hari lahir yunk!^^

Puyak said...

mentabah kau ckp aku tak wish. sentap kiteee :(

okengg. dah dpt lepas rindu kat kau. kat k.jetoll je belum. ahh nnti ketemy lagi sayang.

kay_are said...

untunglah banyak orang wish.. ^^ siap dapat hadiah lagi yang tambah best tu..

NIA SI DRUMSTICK said...

boleh wish belated je ni..hehe..sbb da telambat..semoga pjg umur n murah rezeki tau..n jadi kawan kite sampai bile2..

Dikbee said...

sorry lambat komen...dah lama tak bukak blog... ko pun tau sbbnya kan...hihi

aku rasa byk dah kot aku wish kat ko... so, aku harap kita fren forever lah yek

نورعيم said...

nasib baik nama kita ade jgk. hehe.

Kira Sakura said...

Alhamdulilah makin ramai yang mendoakan bila makin ramai yang tau ;)

Unknown said...

amin yang doakan ko baik2..
untung ramai sayang..
ehh... kbai..

Dikbee said...

mohon dtg blog aku jugak utk baca wish sempena bufday ko...

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers