CORETAN TERBARU NADH

Alhamdulillah dapat BR1M 2.0

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Semalam aku pergi ambil BR1M. Sangat ramai orang. Dengan hujannya. Mujur petugas berperikemanusiaan, pendekkan barisan. Jadi kami tak perlu beratur lama dan kehujanan. Macam biasa nombor diambil dan masuk dewan. Fuyyo no 242. Aku orang ke 200++ memang ramai dah sampai masa tu. Mujur sejam je selesai semua. Dia panggil nombor dengan pantas. Orang pun tak payah tunggu lama. Duit punya pasal, lama pun sanggup kot =)

Ambil dari google
Macam nilah baucer yang aku dapat. Memang semalam nampak betul-betul satu Malaysia. Tiga kaum duduk dalam satu dewan. Tapi semuanya niat yang sama. Nak dapatkan duit. Aku sebenarnya tak terfikir nak ambil, kawan aku suruh isi hari akhir kat hostel. Aku main isi jelah. Thanks to her, aku ada duit belanja sekarang. Orang mengganggur macam aku ni, memang harap duit orang je. =='

Nak kerja pun fikir sepuluh kali. Hurm tapi apapun terima kasih kerajaan bagi duit ni. Akan aku gunakan sebaiknya. Bersyukur T.T...

22 comments:

laskar pelangi said...

alhamdulillah.dapat la jugak buat belanja kan..kita pun baru dapat voucher buku tu ;)

Lina said...

tahniah.. aq pon dah dpt.. hehee.. nak habis dh aq beli brg tuk skuter aq

Unknown said...

jimat-jimat pakai duit tu lettofah.. jan asik nak berjimba2 jer LOL >..<

Unknown said...

alhamdulillah dpt lah belanje aku kepci nnti huhuhu

Unknown said...

untungla dpt. mohon belanja aku burger bakar seketul dua..

Unknown said...

so tunggu apa lagi kita enjoy~! ahhaahah..untung laa akak dpt, kte xdpt pun sbb still dpt baucer buku tu..ini tidak adil tidak adil bagiku..huhu.. =,=

mas saari said...

alhamdulillah rezeki Allah

| CIKZEK | said...

Alhamdulillah kan =)))

Kira Sakura said...

akak tengah tunggu NDS untuk bulan nie heeeee :D

NDS= nafkah dari suami :p

Unknown said...

patutnya suri rumah pun dapat...ehheheh

seribupilihan said...

rezeki allah..best nyer dia dpt baucer..:-)

Anonymous said...

hi blh share tak macam mana nak dptkan cash?
Kena pergi bank apa untuk voucher ni? Pastu kena tulis nama dan ic no ke? Kena isi borang apa kat bank?

Btw sy pergi kat danau kota, org semua dh balik time tu
So dtg lambat terus amek baucer tu tak pyh beratur dan dgr ceramah bn tu haha

Anonymous said...

Pastu baucer buku pulak mcm mane?
Terus pergi kedai uku tunjuk baucer ke?

Bunda_nora said...

Alhamdulillah, rezqi..gunelah dengan sebaik mungkin..

Anonymous said...

aku bru bru dapat...fuyooo...

dapt tu jimat2 ehh.. cikzaitul

hana hadi said...

hana xisi pun brim ni. renyah la. lepastu masa inteview spp semua org nak cakap pasal brim. dia kata hana rugi. isi ja dapat xdapat belakang kira. masa tu hana xfikir apa pun. hana fikir pasal sln apa yang nak di tanya time spp nnt.hehe lepas je habis spp. tergerak hati nak isi brim ni itu pun kawan suruh.

Dayang Deno said...

tahniah ifa...

dzafirahzain said...

sekarang bukan sebarang kedai buku yang tawarkan perkhidmatan ini... =="

Mek Onie said...

please open tableeeeeeeeeeeeeeee :P

Nong Andy said...

wah..wah..wah... duit beb! hehehehe...

maszull said...

assalamualaikum iffah...tahniah2 yer...;)

kay_are said...

rezeki sempena besday r tu.. dah dapat belanja kan.. =)

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers