CORETAN TERBARU NADH

Hati ini milik siapa

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Amaran ni entry bersambung. Sila baca part seterusnya di widget sebelah=)
Lama Wada fikir. Tak kunjung jugak jawapan.

"Hello," Garau.

"Assalamualaikum," Wada gugup.

"Waalaikumsalam, cik cari siapa?" Azlan menggeliat kepenatan.

"Cari Azri. Dia ada?" Azlan terperanjat.

"Azri mana ya?" Blur.

"Azri. Tuan punya no telefon ni," Wada geram. Lelaki ini sengaja mempermainkannya. Namun suara ini seakan. 'Argh,' Wada jerit dalam hati.

"Mana ada Azri. Cik salah nombor ni. Saya Azlan. Kalau tak ada apa lagi, saya nak letak," Azlan dah berkira nak tekan butang merah.

"Ri, takkan tak kenal Ada? Saya tahu awak Azri. Tak apalah kalau awak tak nak saya kacau awak lagi. Saya akan ikut. Terima kasih banyak-banyak!" Klik. Telefon sepi.

"Argh siapa perempuan ni. Buat nada sedih pulak. Ni mesti kes nak tipu orang," Azlan membaringkan tubuhnya. Penat.

xxxxx

Ps: Agak-agak korang apa yang jadi sebenarnya? Siapa Azlan? Siapa Azri? Cerita ni akan bersambung ikut citarasa korang. Selamat malam=)

4 comments:

K said...

hehe, cepat sambung :P

p/s : gudnite :)

Unknown said...

azlan typwriter

Cik Pulau said...

Azlan & azri..
kembar kot...

aliarosli said...

grrrrrrrrrr, tak suke cite tergantung

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers