CORETAN TERBARU NADH

Sambutan hari jadi 2 hari 1 malam yang paling havoc!

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
16.02.2013 aku telah dikejutkan dengan surprise oleh Umar, PPP dan Dikbi. Masuk rumah PPP ada orang nyanyikan lagu Happy Birthday. Sangat segan, ada video tapi malu nak tunjuk. Okbai. Kesimpulannya, layan gambar je okey? Sila bersabar dengan entri ini sebab banyak gambar =_='
Ini baru hari pertama. Seperti dalam gambar, kami semua makan di Seoul Garden, KL Festival. Sangat kenyang sebab aku makan daging puas-puas. Tapi harga kat sini lagi mahal berbanding kat Melaka. Mungkin faktor student price dan hari minggu. Kemudian, merempit ke Taman Tasik Titiwangsa. Ada konsert live sambil berjalan. Ada sesi makan aiskrim. Ada sesi skodeng couple tengah berdating. Ada juga sesi LOL. Kemudian, lepak mamak bincang secara serius. Apakah? Adalah, rahsia. Yang lain semua pulang ke sarang. Gambar berikut orang yang tinggal untuk hari kedua.
Sarapan nasi lemak dan cheezy wedges
Nasi ayam ala PPP
Pagi-pagi dikejutkan oleh mamat sengal si Umar untuk memasak. Jadi aku dan Dikbi menabah ke dapur masak. Diorang pergi beli nasi lemak. Kami makan sementara tunggu Norain dengan Zaitul datang untuk sesi berjimba seterusnya.
Main lift
Kami pun berjalan ke WangsaWalk. Aku yang mentabah ajak sebab dah mengantuk duduk lepak-lepak lepas makan. Heee
Karaoke. Tapi bukan bersama retis tapi bersama suara-suara sumbang yang agak stress. Masing-masing sakit tekak sebab menjerit. Tabah jela =)
Makan sambil bergosip. Acara hebat. Haruslah meja di luar sebab takut ganggu orang lain dalam kedai dengan hilai tawa. Sangat sengal ketika ini. Lokasi, Ayam Penyet best kat WangsaWalk.

Jalan sambil menyengal dan menjadi camera detector!
Rasanya ini entri paling banyak gambar aku letak. Macam biasa terima kasih kat semua yang datang menjayakan aktiviti jimba-jimba ni. Bukan sambutan birthday sebenarnya, tapi sesi melepaskan stress dan menyengal bersama kawan-kawan alam maya. Terima kasih korang yang sambut birthday, kasi hadiah dan yang penting, sudi melepak sama-sama dua hari ni. Okey, aku pendekkan entry dengan menyenaraikan nama-nama yang datang.

Senarai blogger yang datang:
Hari pertama: Puyak, Mk Syahir, Syakir, Anis, Potia...
Hari kedua: Zaitul Akmar Marimar...
Dua-dua hari ada: Umar the retis, Dikbi si lesung pipit, Ain bluewendy, Paripari putih aka digital Mama ehh
Bukan blogger: Mija dan Cik Mat

27 comments:

aDisH.sHidA said...

tu dia sakan iffah sambut birthday tahun nie..


happy birthday iffah..semoga sentiasa dibawah rahmat Ilahi

reenapple said...

Meriahnya. =)

misz aisya said...

lahhh burfday akak 15 februari ke? sy 14 februari. happy belated burfday ka. semoga murah rezeki, pnjg umur dan brtemu jodoh yg baik.

how lucky u are dpt kawan2 yg ohsem! :)

Unknown said...

Happy beday Kak Ipah Pipah sayang <3 - Pa'in

Sunah Sakura said...

ooo..tido umah ppp ye...

Unknown said...

amboi.mahal betul senyuman dia..sampai kena sorok..heheh

selamat ulang tahun ye..;)

Lina said...

aq xjeles.. sungguh aq jeles.. ehh.. kbaiii

نورعيم said...

tu dia sakan dia sambut birthday. untung la ramai org sayang kan ehh.

Unknown said...

yeye!
aku lepak dua hari!

Puyak said...

sorry epah. aku tak dapat dtg nak sambut befday kau. maafkan aku. sobss T_T

a said...

sweet memories beb! hepi besday again.. memang lam sejarah 2 ari satu malam sambut besday..hak2

.........cP~ said...

Salam.

Wah, seronoknya. Bukan main sambut birthday sampai dua hari!

Unknown said...

mmg meriah. happy belated befday iffah :) semoga hepi selalu ye :)

Unknown said...

cessss sapa digital mama ni?? =..= ni buat aku bengang ni..

Mrs. Abi said...

sakannnnn sambut besday...ahhahaaha...

Aimacomel said...

hadiah plg best =)
iffah, nak cium pipi sket :)

p/s : maaf sbb aku sgt frust kerana xberkesempatan nk kejar kesana.

aku HaniAsyira said...

happy birtday weyh!!! may Allah bless u.. heee~~

MalizaMah said...

pokok yg daun2 ada tulis LOVE tu smart.

Nong Andy said...

aku tumpang gembira tengok gambar korangs outing :)

Diari Si Froggie said...

Happy Besday rakan seperjuangan.. untung lah untung lah ada orang sambut besday dia.. :P meriah tu..

kay_are said...

dah lame tak celebrate besday ramai2 camni.. best2.. wangsa walk aku pergi sekali je kot.. memang untuk karok.. dan yang pasti sore aku ngan member2 tak sumbang ok.. =P

Kira Sakura said...

wahhhhh kemain senyum sorg2 akak baca hihihihi

Unknown said...

seronok kan jimba dgn kawan2.
aku suke part lepak kat nasi ayam penyet.. hahhahahha

Dayang Deno said...

seronok ifa.... jeles tau... btw, semoga ifa berbahagia selalu ... amin!:)

mas saari said...

wah meriahnya celebrate birthday dia

Dikbee said...

erk.. pesal aku lambat komen ni?? ni baru birthday dah 2 hari satu mlm...kalau kawen berapa hari agaknya...hihi

Nurul Says said...

Happy Belated Birthday :)...

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers