CORETAN TERBARU NADH

Dari Dapur Seri Iman 28

7ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Ya akhirnya baru boleh post cerita basi ni. Bro ben i tak sengaja nak basikan cerita. Okeh masuk dapur jom. Semalam aku buat agar-agar lumut versi pandan. Apalagi selongkar dapur sifu masakan terulung diabad ini. Aku godeh-godeh. Jumpalah resepi. Tapi macam biasa. Aku ingat-ingat lupa resepinya.

Jadi bantai jela. Selamat jadi tapi tak lawa sangat sebab santan aku letak dulu. Tak kacau sama telur. Telur last minit baru masuk. Apalah aku ni. Asyik last minit je. Haha kesimpulannya agak tak senonoh rupa. Tapi dah berjaya di hidang kat keluarga besan. Nyummi. Mertua kakak aku. Aku single lagi. Erk bukan. Belum kahwin.

Okey resepinya mari selongkar di dapur pakcik mat ye.

ini resepinya..Aku cuma letak pandan 10helai. Kisar. Ambil air pandan. Letak pewarna hijau. Tu je. Jadilah agaer-agar lumut aka agar-agar pandan. Sedap je.


Post by,
Miss Ran 

No comments:

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers