CORETAN TERBARU NADH

Tak sangka

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Tak sangka aku boleh mengarang cerita panjang. Selalu aku buat sampai epi 2-3 je. Ni pelakon berderet. Cerita masih belum kembang. Tunggu pelakon popular bagi nama sedap sikit. Takkan nak letak EPAL kan? Takkan nak letak Putera dugong kan?

Sunah harap bersabar. Otak bukan kretif ni memang lembab sikit. Part 4 dalam pembikinan. Tunggu repon pelakon yang terlibat je ni. Bajet makin kurang. Hari makin suntuk. Cerita belum kembang. Takut kuncup tak jadi-jadi. Terima kasih bagi semangat kat aku untuk menulis. 

Aku berangan nak jadi penulis. Tapi jauh lagi tu. Draft novel langsung tak ada. Cerpen bertimbun adalah. Nak? Pergi terjah TAB KARYA-KARYAKU. Aku semangat menulis sekarang. Lupakan hal murid-murid kejap boleh? Haha

Post by,
Miss Ran 

No comments:

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers