CORETAN TERBARU NADH

Cita-cita sang blogger

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Maaflah kepada yang tak suka aku update entry banyak. Tapi kalau nak unfollow silakan. Kang penuh dashboard. Aku bukan manusia yang ada kuasa luar biasa yang boleh buat orang tunduk pada aku. Aku tak larat nak puaskan hati semua pihak.

Aku nya pihak pun belum puas lagi. Aku dah pasang niat. Aku nak lebih berjaya. Aku tahu aku masih merangkak. Tapi aku nak korang tahu yang aku jua mahu macam korang yang makin berjaya menuju destinasi. Aku akan kerjar. Bila baca Cik Mat punya jawapan buat aku terfikir. Kita semua milik ALLAH entah bila kita akan dijemput kembali.

Aku nak cita-cita aku ni berkekalan hendaknya. Jauh lagi perjalanan. Terima kasih kekawan yang support. Yang singgah selalu. Yang follow, yang komen. Yang review, backlink dan sebagainya. Kalau ada yang tak puas hati silakan tegur secara berhemah. Tapi ada ke nak dengki dengan blogger pinggirang aku ni.

Harap tak ada unsur dengki mendengki. Kita berusaha untuk diri kita. Jangan asyik fikir kain orang kain kita terbakar kita lupa. Kenal lama mana pun kita tak mampu kenali dia seratus peratus. Manusia boleh berubah. Cuma perubahan itu tak tahu menjurus ke arah kebaikan atau sebaliknya. Jangan salahkan takdir. Sebab kita yang memilihnya=)

Post by,
Miss Ran 

4 comments:

Sunah Sakura said...

chaiyok2 iffah sayang~

syafiqa said...

aja aja fighting.
belajar2 jgn lupa blogging ;p

Bunga said...

xbaik dengki2 tau..hehe..

Unknown said...

@sunah baikkk

@syafiq baik..belaja ke? keje dlm blaja

@bunga tau takpe

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers