CORETAN TERBARU NADH

Orang tegur dengar!

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Hei aku bengang ni. Ikut hari nak tampar-tampar je. Fikir anak orang. Susah kalau orang tak reti nak terima pandangan orang. Dah salah kenalah betulkan.

Aku pantang betul. Kalau dah pandai jangan tanya aku. Buat senyap. Biar je dia dengan bodoh sombong dia. Manusia-manusia. Dah cukup baik aku tak marah. Aku tegur bebaik di ajar aku balik. Aku tahu BI aku teruk. Tapi aku betulkan maknanya aku tahulah.

Ingatlah. Jangan jadi bodoh sombong. Orang tak suka. Kita pun sampai bila-bila tak pandai. Jangan masa tu baru cakap kenapa tak tegur dulu? Time tu dah terlambat. Sorry. Ingat pesan aku, orang tegur dengar. Kalau tak nak terima jangan nak pandai-pandai betulkan. Sedar diri awak salah. Terimalah hakikat tu.
Post by,
Miss Ran 

1 comment:

Sunah Sakura said...

aiyokkk...sape wat cikgu iffah marah ni...

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers