CORETAN TERBARU NADH

Dah terkena! Penangan Cikgu Shida

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Asyik-asyik cikgu Shida. Bukan apa. Kita dalam sampan sama cuma karekter kami di khalayak mungkin berbeza. Tapi serius aku cakap. Lepas aku tengok video-video dia yang aku rasa tak minat untuk menonton lagi. Atau terus tekan pangkah. Aku jadi terkena aura dia. Aura dia menusuk.

Aku rasa aku dah makin tak normal. Tak suka tapi itulah yang ada kat otak aku. Selalu macam tu. Pening. Aku tak suka. Bila aku nak nyanyi jangan pandang-pandang, laju je teringat video dia. Bila aku dengar lagu Jahat! Stacy AF tu terus teringat video dia dan muridnya. Betul ke manusia suka yang negatif.

Aku nak buat kajianlah. Negatif lebih menonjol dari positif. Macam lagu ni aku rasa annoying tapi itulah yang terikut. Sawan agaknya. Aku pening! Sesiapa pakar psikologi? Aku dah terkena penangan Cikgu Shida. Macam Yana. Ala bakal bini Ujang tu=P. Dia pun sama dengan aku. Nasib kita serupa YANA!

Sesiapa senasib meh mengadu domba di blog=P
Post by,
Miss Ran 


PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers