CORETAN TERBARU NADH

Jawapan standard

Perempuan: Awak cantiknya beg tu.

Lelaki: Belilah sayang.

Perempuan: Tak ada duitlah. Ni dah kering.

Lelaki: Saya bukan tak nak belikan. Tapi saya tengah kumpul duit kahwin. Sorry ye.

Situasi 2

Perempuan: Kalau mak saya suruh kahwin macam mana?

Lelaki: Janganlah sayang. Awal lagi kan?

Perempuan: Saya dah makin tualah wak. (Muncung)

Lelaki: Janganlah merajuk saya tak reti pujuk.

Bosan betul aku dengan jawapan standard lelaki. Cuba terus terang je. Nak putar belit kenapa? Tau tak semua laki macam ni. Kang jiji sentap lagi. Tak semua ye aku tegaskan. Jadi lelaki, jawapan standard anda dah tak boleh guna pakai dah. Hoho.

Tapi memang ada yang tak reti pujuk perempuan kan? Sila jujur. Aku pun tak reti bab pujuk-pujuk ni. Sila jangan merajuk dengan aku. Haha.

Ps: Dia pun guna jawapan standard.
Published with Blogger-droid v1.7.4

9 comments:

aamalinaazman said...

hehheehehhe
oo...cam tu eh
opah cek balik nnti
hihihi
ada x dialog cm ni
kikiki

reenapple said...

ohooo... selalu dengar macam tue... macam nak avoid jer.. tapi pompuan pom selalu tanya soalan yang merimaskan lelaki... =)

Umie Nadhirah said...

mujurlah takde bf keh3.. aman dunia.

EyqaLuvender said...

tp btol la...kalo tade duit cmne nk kawen...takkan nk wat loan plak...t da kawen makin sengkek plak..huhu~

K said...

errrrr... ye ye jek

Unknown said...

nanti aku kasi jawapan pompuan lak..

mas saari said...

tapi yang paling standard adalah ok dan bolehlah!

Solihin Zubir said...

sy x pndai pujuk aweks..
skill memujuk sy simpan khas utk isteri sy yg sah ja.. ;-p

fRaMe+LenSeS said...

nak kata saya tak reti juga la.. lalalalala`~~

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers