CORETAN TERBARU NADH

Suka atau cinta

Aku tak nak jadi minah jiwang. Kawan aku ada masalah jiwa sekarang ni. Aku bukan nak berceloteh. Aku nak sampaikan masalah jiwa dia. Dia dilema sungguh. Korang baca kat bawah ni okey.

Aku selalu perasan. Bila orang (lelaki) layan baik sikit. Mula rasa lain. Suka ke? Entah. Bila lebih sikit mula rasa diri istimewa. Atau kata lain terperasan sendiri.

Masalahnya banyak kali. Bukan seorang je. Entahlah hati ni. Senang sangat jatuh suka. Walaupun tau itu takkan jadi. Hati tetap nak tahu pasal dia. Nak tahu apa dia buat.

Kadang rimas sangat. Sebab tak tahu ni hanya mainan perasaan atau sebaliknya. Ni ke dinamakan cinta? Atau hanya perasaan suka yang boleh datang dan pergi?

Nota Iffah: Kesian watak aku dalam cerita ni. Korang jawab bagi pihak. Aku tolong sampaikan yang dia rasa je.

Ps: Selamat pagi dia.
Published with Blogger-droid v1.7.4

9 comments:

Kira Sakura said...

hurm masalah hati yg hnye pemilik hati jer mampu menjawabnye....

FaKArePa!n said...

payah gak kalu camni..erm..

maszull said...

salam iffah...wah susah juga kalau dah macam ni tapi itu hanya perasaan suka je x sama dgn perasaan cintakn...:)

Unknown said...

mmg pon..aku kesiankan pompuan

sea_lavender said...

cik iffa : nasihat kawan jg mudah terpedaya dgn layanan s'orang lelaki bukn bermakna prasngka buruk namun langkah hati2 jgn biar hatinya mudah terpaut~~

Sunah Sakura said...

da memang perempuang mudah jatuh suka, lelaki pulak mudah meletakkan harapan...

msredcheesecake said...

perempuan kebanyakannya macam tu... msred pun sama masa muda2 dulu... tu pasal kalau ade je laki baik ngan msred, dgn muka tak malunya msred direct tanya, kau suka aku ke?

beloglebah said...

hmmm...kenkadang lelaki mmg mulut manis, kita kena pandai predict, sama ada apa yang dia express tu, betul2x suka atau sekadar suka2x jer..

AnakPakZohar said...

kan.. memang... cepat sangat jatuh sayang.. ="(

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers