CORETAN TERBARU NADH

Aku bukan alien

Pandang sana orang tengok. Pandang sini orang perhati. Pergi mana-mana pun orang akan pandang. Semua mata menengok aku. Apa salahnya aku? Apa yang pelik?

Nak je aku jerit yang aku bukan alien. Aku manusia wei. Muka pelik tapi hidung masih ada. Tangan berbalut tak ada pelik pun. Kenapa semua nak pandang? Semua tengok pelik.

Ni bukan mahluk asing pun. Kenapa orang sekeliling prihatin sangat? Ye aku tak boleh merungut. Nilah yang aku kena bayar. Terima segala perhatian yang tetiba mendadak. Sebelum ni tak ada pun yang nak pandang.

Tapi walaupun macam ni aku bersyukur sebab aku masih hidup. Boleh jugak aku jadikan kisah hidup aku untuk semua. Ingat pesan aku. Bawa kereta hati-hati. Jangan memandu laju kalau mengantuk berhenti. Ingat orang tersayang.

Ps: Dia nak jadi driver aku tanpa gaji yeah :-P
Published with Blogger-droid v1.7.4

9 comments:

mr.ninja ^___^ said...

aaaalliieeeennnnn =p

aamalinaazman said...

huuuu
tian kak ngahh
kak ngah gantung name tag ah
"saya manusia normal hokeh! don't stare at me.." heee
hayoo
sape la die ni kan
cepat la abis p/s niii
heeeee

saya cello191 said...

sabar ya...^^

Unknown said...

biasa la..engko pelik kot..ekek

maszull said...

salam iffah...alorrr cian nyer iffah sabar yer iffah...

biarlah org nak ckp apa janji kita x usik dia org kan...:)

p/s manusia ni mmg pantang tengok sesuatu yg pelik kn...

fRaMe+LenSeS said...

sonok la jiran nak ada driver pre..

Jannah Latif said...

haha.. rileks la.

jemput singgah -http://ciknanacomey.blogspot.com/2011/09/kasihani-lah-bayi-ni.html

K said...

erk. saya alien :P

Hafizin Jamil said...

sabar la weyh...

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers