CORETAN TERBARU NADH

Last minute!

Aku banyak idea sebenarnya tapi disebabkan kesibukan hantar adik ke airport. Lepas tu tabby dirampas kuasa oleh ibu. Aku duduk diam jela.

Orang kebanyakan suka buat kerja saat akhir. Bila dah kelam kabut macam-macam terkurang. Tertinggal itulah inilah.

Tapi walaupun banyak insiden last minute yang dah terjadi tetap jugak buat. Manusia memang macam tu. Tak pernah serik. Kita kena fikir kerja saat akhir banyak kekurangan dari kelebihan.

Aku semalam pening nak ajar adik aku buat fruit tartlet. Last sekali aku yang siapkan semua dengan tangan berbalut. Adoi adik-adik. Pening orang lain disebabkan kerja saat akhir ni.

Renungkan ye kawan-kawan. Jangan contohi sikap suka buat kerja saat akhir. Sekian.

Ps: Dia tak bagi aku berhenti.
Published with Blogger-droid v1.7.4

11 comments:

Sunah Sakura said...

kannn...last minute..macam dalam entri tadi..

sea_lavender said...

cik iffah~~ sye t'salu jgk wat keje last minute..lagi2 assgmnt subjek yg nmpak ringan la... tpi Alhamdulillah sntiasa skor..kdg2 idea2 last minute memberangsngkn =)

fRaMe+LenSeS said...

last minute jugak. jihihihi

Unknown said...

ahaha..bila last minutes memng lah siap tapi kualiti tu kurang sikit pada kita...lainlah ada org lain last minutes idea datang mencurah ke ladang kertas..ahahha

IMANSHAH said...

betul tu..

Solihin Zubir said...

sy kdg2 suka juga tangguh kerja..
bila dh last minit, bru kelam kabut... laju ja siap.. hak3..

msredcheesecake said...

last minit faveret manusia... penat membebel tapi org yg suka last minit ni tamo dengar..

Unknown said...

wat keje biar awal.jgn last minute =)

Hafizin Jamil said...

jangan amalkan kerja last minit yer..ok2.

FaKArePa!n said...

kerja saat akhir mmg sengsara cket..

K said...

suka sangat-sangat, hee

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers