CORETAN TERBARU NADH

Giveaway ~ Saya Nak Kain Tu!!!

klik untuk join


4 Syarat Mudah:-
1. Merupakan seorang blogger & mempunyai alamat di Malaysia
2. Menjadi follower blog SYEDACOLLECTION
3. Tepekkan banner Giveaway kat sidebar & buat 1 entry ringkas bertajuk"Giveaway ~ Saya Nak Kain Tu!!!" kat blog anda. ( Mesti dilink kan terus ke entry ini)
4. Tinggalkan link penyertaan di ruangan komen entry ni.

Giveaway bermula 17 Dis - 21 Jan 2011 jam 11.59pm.
(Hadiah2 akan diupload kemudian yang pastinya adalah
3 helai kain pasang untuk 3 pemenang)

Pemenang akan diumumkan pada 24 Jan 2011


Post by,
Miss Ran 

No comments:

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers