CORETAN TERBARU NADH

Lucky Is Rezeki Giveaway

Join jom. klik banner oke
Dan syarat2nya ialah:

1. Jadi follower blog asal, misiazlina dan blog baru, Lucky Is Rezeki.

2. Buat entri ringkas tentang GA ini. Tajuk; Lucky Is Rezeki Giveaway

3. Letak banner ni dalam entri dan sidebar blog anda. Link back this entri.

4. Tinggal jejak dalam komen blog Lucky Is Rezeki.

5. Pemenang diadili secara lucky draw :) 

Opsss, sebelum tu, hadiahnya?

Kebetulan saya nak order kukis daripada Kak Ina KL, maka pemenang utama akan dapat kukis ini.




Tiga pemenang seterusnya akan dapat homemade chocolate*insya-ALLAH, dalam proses berhubung dengan pembuat coklat ni :p

GA ini berakhir pada 31 Januari 2011 jam 5 petang




APA LAGI? JOMLAH JOIN KAWAN2. WALAUPUN TAK SURUH TAGGED SAYA NAK TAGGED LONJONG DAN GEMOK







Post by,

Miss Ran 

No comments:

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers