CORETAN TERBARU NADH

KUIZ MESRA BLOGGER BERSAMA PEMBAWA WACANA


1) Mesti jadi follower aku..;)
2) Jawab soalan yang diberikan.....
3) Buat entri ringkas bertajuk "KUIZ MESRA BLOGGER BERSAMA PEMBAWA WACANA" dan letak banner ni...
4) Tag 1 rakan anda...nak tag ramai-ramai pun boleh..;)
5) letak link korang di komen entry ni.... (Jika buat entri..)


hadiah seperti yang telah diberitahu di SINI

Ok..untuk permulaan soalan...berbunyi begini...

1) Siapakah yang berasal dari Kota Bharu ?
A) Aliaa Mizan
B) Mahirah Kamal
C) AdamXis
D) Nurul Amalina Hassan

jawapan A

2) Siapakah yang berasal dari Sepang?
A) Aliaa Mizan
B) Mahirah Kamal
C) AdamXis
D) Nurul Amalina Hassan

jawapan D

Hint: Sumenyer follower aku...:) Nak tau...cek la..hihihi Tak pun teke-teke jer


2 comments:

Browacana said...

Trima kasih kerana join kuiz simple ni....saya secare personal mengucapkan semoge berjaya...Gudlak!! ^.^

Unknown said...

welkam
wah seronoknya siap personal lagi hehe

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers