CORETAN TERBARU NADH

2# L.O.V.E

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM


Cinta sebenarnya tak kejam tetapi...
Manusia yang menjadi kejam akibat cinta...



Ps: Bila dia nak bermadah sebagai Anon ni?

16 comments:

najwa nano said...

betul2.cinta juga tak kejam bila bertemu dengan seseorang yang betul2 menghargai cinta :)

.........cP~ said...

Macam tajuk blog kamu la kan?

Nong Andy said...

Cinta + Ego : hati cinta tapi tak mengaku... Ego juga yg dibela!

Cinta + Kejam : "Kalau aku tak dapat dia, org lain juga tak boleh!"

Cinta + buta : er.. apa sebenarnya ni? apahal berdebar je bila jumpa dia.. ah! lantak lah..

* byk sungguh cerita cinta. Tapi jgn kejami diri anda dan org lain kerana cinta manusia ya.. hehe (menyemak lagi kat blog iffah)

Sunah Sakura said...

hebat nong andy ni berkata2..

shera haifa said...

setuju.. kerana cinta membuatkan cemburu buta dan sanggup mencederakan kekasih..

EruzuLiyana said...

cinta itu bergantung kepada bagaimana kita menanganinya. :)

هانيم إرشاد said...

betul-2!! :)

Bidadari Syurga said...

hahahaha... selalunya begitu. dan bergantung kepada akal untuk tafsir baik buruk.

محمد رازيق said...

manusia yang menjadi kejam akibat cinta memang kejam.

QasehSuci said...

ingat Ombak rindu plak...

CInta tak kejam...tapi manusia yang kejam..

deno said...

setuju!!!!!!!!!!!!

Woofer Storm said...

cinta yang sbenar memang payah untuk dirungkaikan..

#mesti mood diri berbunga2 kan??

reenapple said...

err. terasa.. =P

Cik Pulau said...

macam pernah dgr je kata2 ni..
kat mana eks.. hehee..
memang... cinta tu tak kejam..
malah ianya indah...
cukup indah..^^,

Anonymous said...

love, is about gift and take. not just all about you.

-dia-

Eza Boom Boom :) said...

bila bercinta, kadang2 emosi tak terkawal. Melukai itu adalah kejam :)

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers