CORETAN TERBARU NADH

Adik lelaki? Kau hado?

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Orang kata dah sempurna kehidupan aku ni. Ada ibu, ayah, kakak, abang dan adik perempuan. Suami? Will becoming. Eh! Tapi aku tercari-cari sesuatu iaitu adik lelaki. Aku teringin nak adik lelaki. Tak tahu apa rasa ada adik lelaki. Mohon cakap aku tak reti bersyukur. =(

Tapi Allah tu adil. Dia hadiahkan aku dua orang sekaligus adik lelaki. Walaupun tak ada pertalian biologi tapi kami ada kimia. Pitam! Mohon yang lain jangan jeles dengan kesengalan adik-adik aku. Dua-dua ni aku kenal dalam dunia maya. Alah entry luahkan tu. Ada aku mention adik kembar lelaki kan? Itulah adik-adik aku.

Sorang kat Temerloh sana sorang kat Muar. Diorang sebaya. Umur 21. Tapi aku agak dua-dua tak nak komitmen lagi sekarang. Sila jangan mengorat. Jangan tanya pasal gambar. Sebab adik-adik aku ni pemalu macam kakak diorang. Haha agak perasan di situ. Tapi serius, aku sayang adik-adik aku. Perlu ke mention nama? Er tak payahlah kot.

Motif entry? Aku nak bagitau korang aku dah ada adik lelaki. Jadi aku tak perlu cemburu dengan orang lain yang ada adik lelaki. Syukur sebab aku kenal dua-dua mamat ni. Walaupun satu masa akan datang diorang dah tak nak rapat dengan aku, tak nak tegur aku, aku tetap akan anggap diorang adik-adik aku. Aku sayang adik-adik aku... T_T

#Harap diorang tak baca. *Pitam*

16 comments:

kopi pasta said...

aku rasa macam tau2 jer siapakah gerangannya adik2 llaki ko tu. tp ak diam2kan jer sbb takut sangkaan aku meleset :P

Dikbi Kamaruddin said...

owh...siapakah insan yg bertuah tu.... sy plak ada 2 org adik lelaki tp x pernah teringin nak adik perempuan, nanti dia rampas title anak manja...hikhikhik

ahsfantasy24 said...

Moga ukhuwah berkekalan..

laskar pelangi said...

Hehehe;)
Saya plak ada 4 adik laki. Lagi pitam bila fikir perangai dia orang zaman kecik2 dlu. Sekarang semua dah besar,dah okeylahhhh:) Boleh jadi bodyguard gitu.Hik3

sea_lavender said...

Wah ada adik lelaki dalam maya.. hee 2 sekaligus g tu.. hee :D moga ikatan ukhuwah terbina dirahmati Allah :)

Encik H said...

owh..sebaya dgn kite rupanya..kite pun 21 jugak..kot..hahaha

Faaein Talip Roy said...

siapa tu? nak kenal..

untunglah iffah de adik..

akak pun takde adik lelaki.. & adik perempuan pun takde.. =(

aku HaniAsyira said...

aku tak pernah adik pun hah.. mcm mana??

-meeSUPERGIRL- said...

mee pun nk adik laki . ad ckp dkat mak . mak suruh branak sndiri -_-

Leeza dayasari [santai leeza] said...

ohh dah ada adik laki... heeeee

Hans said...

hohoho
maybe diorang dah baca

نورعيم said...

ok, sy pn takde adik lelaki dan taknak ade pn. kihkih.

nak ngurat buleh? sama umur dah tu hahaha ;p

korie hensem said...

wah, sakan kak, ada adk llki dlam dunia maya. nt kirim salam eh kt diorang ;).

kay_are said...

sape pulak tu.. aku ingat adik betul rupe nye bukan.. advance ko sekali amek adik nak 2 terus.. =P

kiera'sakura said...

adik yang kat dalam gambar ritu kan? hihihih :p

akak ada adik lelaki dan ada dua org adik perempuan kesayangan jugak ;)

Nong Andy said...

syukur ko dah dapat adik lelaki.. aku takde adik pempuan.. tapi malas la nak ada adik pempuan.. nanti aku terbuli dia pula hehehehe.. abis adik lelaki aku pun aku buli? kalau adik pempuan ko rasa apa jadi? ker.. aku yg kena buli?

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers