CORETAN TERBARU NADH

Disebalik kistot itu...

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Terima kasih Boni sebab komen tu. Buat aku ada idea nak update entry. Oh ya, komen apa? Mohon rujuk kat entry sebelumnya. Entry KISTOT: Kesudahan cerita kita.

Kistot tu sebenarnya aku patut taip masa hari jumaat last sebelum cuti sekolah. Aku dengan roommate dah kenal dah dekat 6 tahun. Lama kan? Kami kembar tarikh lahir. Jadi, memang rapat. Start sem 2, 2008 aku duduk sebilik dengan dia. 2011 aku tukar bilik. 2012 kembali sebilik. Tapi hubungan tetap rapat. Keluar sama-sama. Shopping sama-sama. Ada pakwe sama-sama. Aku kenal pakwe muda, dia pun sama. Aku kenal pakwe tua dan dia pun sama.

Sekarang dia dah nak bertunang. Aku je tak. Dah tak sama sekarang. Haha bak kata mak dia, jangan risau. Mesti ada jodoh yang baik tu. Terima kasih makcik sebab lahirkan anak makcik yang sengal tu. Yang menjadi sebahagian warna pelangi dalam hidup saya. =)

Lepas tu, pasal kemalangan tu bukan ada yang mati pun sebenarnya. Aku cuma tokok tambah pengalaman sendiri. Ya, accident 27.8.2011 tulah. Aku keluar kereta dengan kaki ayam dan lari sendiri ke bahu jalan raya sendiri dengan kaki sakit. Sebab semua tak berani nak dekat dengan aku. Mohon bertabah wahai Ipah! Itu pengalaman berharga. Mungkin sebab itu kistot sebelum ni nampak real. Itu je perkongsian aku. Sekian.



8 comments:

kiera'sakura said...

jangan la sebut mati. akak tak suka nak dengar. tapi akak tak pernah menidakkan. biar kita menghargai masa hidup kita. jgn sampai nt bila kita tiada insan sekeliling takde kenangan untuk dikenang pasal kita

hnahdy said...

owh.. patut real bebenor :)

aku HaniAsyira said...

patutlah.. ada cerita disebalik cerita..

Leeza dayasari [santai leeza] said...

kategori kwn awk tu, bff awk erk...
hmmmmm

boni kacak said...

:)

saya boleh tau jika sesuatu tu berlandaskan situasi sebenar atau tak?hehehe. bila ada jiwa dalam sesutu penulisan tu, pastinya ia adalah lahir dari kisah sebenar penulis sendiri :)

paripariputih said...

mohon lepas ni ko biasakan diri ko dgn kembau siam kekasih gelap ko ni ha ha ha ^_^

asal ternampak perkataan kistot terbayang muka nong, asal ternampak nong jew aku mesti teringat ttg kistot....

reenapple said...

Jap aku g terjah kistot kau..

#ada kesempatan nak BW.. hee

kay_are said...

aku baru nak bace kistot ko tu so aku tak dapat nak komen ape kat sini sebab tak fahm.. huu

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers