CORETAN TERBARU NADH

Misteri perjumpaan blogger kelate

Misteri siapalah tu. Akhirnya, jumpa jugak jiji, sifu munim dengan cik pulau. Cik pulau dua kali dah jumpa ni. Tersesat jugak dalam bangunan tu nak mencari Cik Pulau. Aku pergi dengan adik aku.

Jiji siapalah tak kenal. Retis blogger. Samalah macam dalam blog. Tak ada apa bezanya. Sentap tu taklah. Jiji tak sempat bahan aku. Lepas tu si budak penjara agak bersopan. Penyegan jugak dia tu.

Lepas tu cik pulau sokmo ketawa. Tu wajib. Apa yang kami borakkan? Aku pun tak tahu. Diorang pakat kecek kelate. Aku tak faham haha. Buat-buat faham. Jiji suruh aku memblurkan diri.

Perjumpaan kami berenam taklah dirancang. Saja nak jumpa diorang. Bila lagi aku nak jejak kelate kan? Apapun best jumpa diorang. Tak puas buli jiji sebenarnya. Apapun semua yang aku jumpa tadi cikgu dan bakal cikgu. Kebetulan kan? Gambar tak ada. Bak kata jiji, semat jelah dalam hati yang kami dah pernah jumpa. Poyokan?

Ps: Dia senyap je.
Published with Blogger-droid v1.7.4

16 comments:

Bidadari Syurga said...

sungguh berani untuk gath blogger ya... akak lom fikir lagi...

fRaMe+LenSeS said...

Dengki . Xmo bc da entry ni

Cik Pulau said...

hahhaha..
ketawa????
apsal ai tak perasan ek....
errr...

Gen2Merah said...

wahhh, syioknya kalau ada perjumpaan antara blogger2 kan... hebatt... pasti ukhuwah silaturrahim akan lebih terjalin

JIJI YU said...

jiji memang cam tu..sama je dia dalam dunia maya dengan dunia reliti kan2..

aDisH.sHidA said...

bila lak kita nak jumpa iffah nie....nak buli iffah sampai nangis hehhehee

(teringat 1st kita jumpa..nak berpisah pakat sedih2)

Lea Isnawi said...

hok aloh. baru nk usha gambo. hehe

meh la dtg ganu pulak.

Eera Shera said...

jeles =_=

tak penah lagi jumpe kwn2 blogger..bestnyee

r-5 said...

huhu ye la klu follower berduyun okay la bergather2 haha.. klu macam saya ni aduii terasa lah kecil sangat.. segan nak datang gathering.. :p

KuNanGKuNanG said...

cam perjumpaan kongsi gelap je ni...hehehe

reenapple said...

LOL..klate ko??? haa... =)

budak penjara said...

haa ni org sopan dh datang..mintakk lalu...

ahsfantasy24 said...

wweeeeeeeeeeeeeetttt~
roger la ore cini eteppp ;D

1. Bila Gaduh, Kawan Juga Yang Dicari
2. Jom Sertai Bloglist ahsfantasy24.com 2012 !

maszull said...

assalamualaikum iffah ...seronoknya dpt jumpa sesama bloggerkan mudah2an berkekalan ikatan persaudaraan itu selama2nya...:)

kiera'sakura said...

bila lak kita nk jmpe? :)

KaK LimAh Si SupiR said...

bile nk jmpe kaklimah :P

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers