CORETAN TERBARU NADH

Rezeki, Thank you ALLAH

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM

Rezeki datang bergolek lagi. Syukur. Seronok. Tak terkata kegembiraanku. Nak tahu apa dia? Cik kak kita dah mengandung. Ala yang i jadi pengapit tu. Ya ALLAH sangat seronok. Teruja dapat anak buah lagi. Insyaallah panjang umur lahirlah baby tu 9 bulan dari sekarang. Wah seronok anak buah aku lagi seorang. Kesian tau dia tak ada kawan nak berjimba-jimba. Ecah ada sepupu nanti. Yeah! Adik baru. Wah tahniah kakakku. Ehem-ehem rasa diri ini makin tua. Bilalah aku pulak nak kahwin. Berangan! Kursus kahwin pun belum. Ada hati!

Tapi aku tak nak fikir kahwin lagi. Belajar bagi habis. Lagipun kahwin ni bukan senang. Ni soal tanggungjawab. Soal menerima partner seadanya. Menerima keluarga mertua. Macam-macam kena fikir. Aku tak terkejut bila adik aku dah pergi kursus kahwin kat PUTRAJAYA. Langkah bendul? Lantak hanglah. I dont care. Jaga diri i sendiri. I nak jadi andartu pun tak kisah. Jodoh pertemuan ajal maut ALLAH tentukan. Hope jodohku menanti di sana. Amin~~~~~

Post by,
Miss Ran 

No comments:

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers