CORETAN TERBARU NADH

Hang out! With anak pakcik Mukhtar!

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM

Haha aku sangat suka promot ini budak. Kenapa? Sebab aku keluar dengan dia. Serius kecewa sebab kami keluar sebab nak makan nasi kukus hajah apa entah dekat dengan Masjid Al Azim Melaka tu. Tapi boleh pulak habis. Kecewa betul! Siap abang tu minta maaf lagi dengan kitorang. Haha tak boleh blah. Cakap jauh-jauh datang. Jauhlah sangat!

Kami pun membawa perut yang kosong oh tak, perut yang kembung sebab kami order air je kat kedai tu. Hehe Kami pun decide nak pergi Mcd. Ingat kaya ke? Aku makan set ayam. Si anak Mukhtar makan prosperity double lagi. Tamak memang begitu! Haha yang tak boleh blah dia membuat lawak bodoh. Sengal. Dah malu tak nak mengaku. Tapi aku tak nak cerita kat sini. Kang mengamuk akak masz kita. Haha cukuplah kami je yang tahu.

Yang penting kami banyak mengumpat orang. Ala yang pakai cermin mata dalam bangunan. Silau sangat kot mereka tu. Aish tak faham betul kenapa kena pakai spek hitam berkilat. Trend kot. Aku buta fesyen. Maaflah. Bagi kami ia sesuatu yang aneh. Dah lepas kami akan kata. Eh silaunya. Aduh sakit mata aku. Silau betul. Macam-macam lagi.

Kesudahan? Gigi aku diserang sakit yang amat. Memang lama aku bertahan dengan kesakitan itu. Akak masz nampak muka aku macam tak sakit. Tapi hanya Allah je tahu betapa sakitnya. Rasa macam nak ambil bola bowling lontar kat muka sendiri. Gila ah. Macam berani. Aku telan panadol 2 biji. Kurang sikit sakitnya. Tapi tadilah. Kini kembali sakit. Oh! Sakit sungguh! Lain kali jangan mengata orang. Mulut jahat! Wakaka


Post by,
Miss Ran 





6 comments:

Tasha said...

sakit gigi sebab mengumpat kot. hehehe....
jgn amik hati ea.... gurau jer

Unknown said...

mmg lme da skitnya..but br skng makin skit..agkla mngumpat byk tak terkira

Naniey TJ said...

tulah padahnya klu x byk cik Nan ni ha.... da xleh mkn nasi kukus.... wakakakaka...... g la klinik cabut gigi yg skit tu.... xpon g amik ubt tahan skt...k

Masz Mukhtar said...

pembetulan kat atas tu.
die je yang ngumpat. aku dengarkan je. sebab tu die sakit gigi. tula. ish3.

tuk pipah: gi la cabut gigi sane. takut ke, kedekut duit? ohh. beli novel yg da penah bace, boley

Unknown said...

byk ke bwk? hehe akak nan bz ngn akaknye

tkkn nk gngu
da ok...hehe

Unknown said...

masz: haha mne de..ko jangan buat muka tak bslh k...

tak kdkot la..jom senin ni...bkn nz ke? ceh sbb ko aku tak bce novel tu

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers