CORETAN TERBARU NADH

Doodal's DiaLoguE COntest

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM

KLIK CONTEST UNTUK JOIN


Aku join!
Klik untuk tengok empunya belog. Blog doodal ni lahir pada 28 Disember 2010. Baru lagi. Masih baby ke? Tak tahulah aku. Tapi follower dia ramai jugak. Malu i yang dah lama lahir ni. Hehe dia pun suka doodle. Wah! Oh bukan aku yang minat tapi kawan aku yang ini. Korang boleh berkolaborasilah lepas ni. Seronok tengok orang berseni. Tak macam aku. Hehe pandai menulis je. Tu pun tak best. Ada aku kisah? Haha

Tagged:
Post by,
Miss Ran 

2 comments:

Siti Safiyyah said...

wahh yang ini pon ade harapan gak ni..wahh wahh pesaing ni..;p papepon gudluck ok? menang ke kalah ke takde sape penggalah..hahaha ;p

Unknown said...

uh ecited sungguh anda..wah saya suke smngt ni..tenkiu2 hehe

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers