CORETAN TERBARU NADH

[Segmen]: Puitiskan Diri Anda

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
klik banner ini
mata ku tertancap di sana
meliar mencari ketenangan
sukar ku lupa setiap rasa
menjelma kembali di minda
aku sering tertanya-tanya
semakin resah di hujung jiwa
terasa serba tak kena
melihat kau disamping dia
sungguh aku kecewa
saat kau mesra berdua
asyik seperti dilamun cinta
aku cemburu bukan buta
ingin ku marah tak terkata
jeritanku hanya terdasar
sepi diam tak bersuara
lelahku menanti masa
membiar kau terleka 
hingga aku kian terluka
sungguh aku terseksa
parah jiwa ki rasa
lemah tidak ada daya
harapku kau gembira
bersama dia kau cinta
kuburkanku selamanya
Post by,
Miss Ran 

2 comments:

Fahmi Mahat said...

kabarkanlah pada angin, Conan ada di sini, menunggu Ran tamat belajar..

... karate. huuuu

forever love said...

thnx join ye..sedap puisi tue..ada cerita disebalik tu erk.?

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers