CORETAN TERBARU NADH

3 ciri wanita yang baik

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM

Ni pensyarah aku beritahu. Salah dia salahlah aku. Aku hanya berkongsi hehe.

Sebaik-baik wanita adalah wanita yang cepat jodohnya, murah maharnya (mas kahwin), ramai anaknya.

Adakah kita tergolong dari 3 ciri di atas? Bab jodoh aku serahkan kepada Allah. Bab mahar aku ikut mana mampu. Bab anak? Aku takut beranak. Serius seram. Tapi mestilah nak anak sendirikan? Ramai? Tak kot. Haha ikut rezeki masing-masinglah. 

Kesimpulan, semua belum lalui. Jadi tak tahu tergolong ke tak.


Post by,
Miss Ran 

No comments:

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers