CORETAN TERBARU NADH

Jual blog

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Ada blogger jual blog. Eh jual ke kasi free je Awin? Tak tahu menahu proses penukaran. Ingatkan dia memain je. Sekali dah dua entry dipublish oleh pemilik baru.

Sedih sangat baca entry "Kenapa Katek dah tak berblog". Serius rasa sedih, takut. Semua bercampur baur. Adakah rasa itu akan muncul kat aku pulak? Tapi pada siapa blog ni aku nak serahkan? Ke delete je? Serius macam-macam terlintas di fikiran.

Tapi buat masa sekarang aku masih setia. Jika nyawa terhenti maka terhentilah penceritaan dalam blog ni. Jika idea mati, maka terkuburlah idea lama dalam ni. Jika jiwa hilang entah ke mana maka hilanglah segala rasa dalam setiap entry. Jika semua ni jadi maka tiadalah aku menulis di blog ini. T_T

Nota Iffah: Opah, Kak Ngah terupdate lagi. Idea segar dari ladang otak!

Ps: Dia sibuk hingga terabai blog.

13 comments:

aamalinaazman said...

huuu
siyes..mase opah bace entri tu, sedih jugak..baru ckp kat atok ritu pasal jual belog tu..huuu..ntah laku ke tak opah nye..hahaha..tap mungkin akan buat bile otak kita pk cm katek pk tu..huwaaa..sedih2...

terus update ye :p

Ku Azhar said...

waaa..ckp nk bg free kt ku..btl ke? kih3..gurau je :)

Cik Pulau said...

ehmm..
tu keputusan dia. kena terima..
moga hubungan antara kita tu tetap ada even blog dah tak wujud lagi.. huhuhu..

sedeynya.. apalah nasib blog ai nanti.. huuu~

Eera Shera said...

syg la x sanggup bg kt org

Bidadari Syurga said...

adik 'I Hate Love Story' tak pernah terima....

ps: hantar lah... schedule untuk April boleh ya?

hazanis said...

iskk jgn lah..sayang ok..:)

NorFarahin@aien said...

setia pada yang selalu..selagi terdaya akan terus berblogging...yukk..sebarkan bahagia..^^

anGah said...

iyer yer je... hehe

Niena Muhammad said...

isk jngn plak delete blog ni, lau entry yg kte hasilkan ni mndtgkan mnfaat pda org len.. InsyaAllah akan menjadi saham kte kt sna nnti :)

Nong Andy said...

Dunia realiti memang adakalanya menuntut lebih banyak dari kita. Dan.. tentulah kita kena memenuhinya.. aku pernah abandoned blog aku yr'10- ada 5 entry je hehe.

aku pon terfikir... kelak apa nak jadi dgn blog aku yg tak seberapa tu? biarlah.. mana yang baik tu biarlah ia terus di situ.. seperti info-info yg bermanfaat. pasti ada orang yg google dan mungkin dapat manfaatnya.. insyallah.

Unknown said...

aku pon tak tahu apa nasib blog aku ni.entah terkubur macam tu je kot

Lydia Miza said...

la..betul2 ke?akak baca status awin tp tak tny pun hr tu

Kira Sakura said...

jgn la delete... akak setuju dgn niena tue.. klu yg elok dalam belog nie buat jadi panduan dkt readers...

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers