CORETAN TERBARU NADH

Ask me!

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Ehem!
Aku dah buat kerja gila kat FB. Korang pun kalau nak tanya pasal aku, pasal kemalangan dan apa-apa je yang korang rasa nak tanya boleh hantar mesej ikut FB. Kalau tak ada FB boleh tweet @Iffah Afeefah. Takpun hantar je komen kat blog. Sertakan email untuk aku jawab persoalan korang.

Insyaallah aku jawab secara personal. Yang tak add FB aku bolehlah add. FB Iffah Afeefah II memang aktif =) Kesian orang tanya, aku asyik jawab dalam entry. Yang dah baca kena baca lagi dan lagi. Diorang pun reti bosan jugak. Jadi tanyalah Iffah ye HAHA.

Ps: Dia pun selalu tanya ikut FB. Senang!

20 comments:

Lydia Miza said...

betul juga iffah, kadang2 yg tny tu sorang.tp yg baca entri tiap hari beratus2.so kita takut yg setia tu jemu pula nnt asik citer yg sama

Eera Shera said...

nak mintak duit boleh :p

Areyoudys said...

as salam..
pakcik nak tanya..iffah ni yang mana satu?

eiyzniey said...

Heeee..
:)

Shiema Sufian said...

wow, peluang untuk tanya soalan cepumas.hihi

aamalinaazman said...

hai iffah :)
kakakkakakaka..

cm lawok plak :P

.........cP~ said...

Kalau ada orang tanya, kasi je link entry lama. Hehe.

Unknown said...

yg ni soalan public k, bila nak kahwin?. sila specifickan date tuh

r-5 said...

salam haha mok cik pon nak tanya nih iffah ni dah makan malam ke bolum..?? kalau bolum mok cik nok blanjo benjo nih.. haha. Namo panjang apo? Dah berpunya ke bolum? Anak ke berapo? Boleh tak mok cik nak berkawan? boleh dak? boleh dak? Dak? Dak? Dak?? hahaha..

hamik ada sepuluh soklan. jawab jangan tak jawab.. kikiki

QasehSuci said...

x leh nk add...sebab Qasehnya fanpage...huhu

msredcheesecake said...

Takleh ke tanya sini je... Hhee...

maszull said...

assalamualaikum iffah...mama harap iffah cpt sembuh yer...:)

Unknown said...

hehe, tak tau nak tanya apa kat iffah. :P.

Nong Andy said...

haha.. twit. ada register tapi ntah jadi apa dah :p

Juliet_iRa~" said...

hee..siap buat kaunter pertanyaan..;p

blom tau lagi..esok kot..huu...

akak neves da..:(

Kalamhati said...

tak jemu pun..sentiasa nak tau keadaan iffah..=)

Ce'gu JAERA said...

saya nak tanya.. Iffah ni suda berpunya ke belum? sebab saya pun masi single dan sdg mencari... ekekekeke... sudi2 kan la menjawab ye..

selamat malam cikgu Iffah

Hanim Irsyad said...

hehe. baek, nak pikirkan soalan kejap :)
hehee


http://irsyanim.blogspot.com/2012/01/mari-pakena-nasi-lemak-meletup-di.html

Faaein Talip Roy said...

hahaha.. takpe.. kita baca je.. ^^

Kira Sakura said...

owh ptut la dia kata jgn update status bukan2...hihihihi

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers