CORETAN TERBARU NADH

Ayat-ayat jiwang buat insan sepi dan sunyi

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Aku makin pelik dengan manusia. Termasuklah aku. Haha bukan apa. Kadang kita sendiri tak sedar yang kita terjiwang seketika. Macam ada orang cari keyword ni. Ayat-ayat jiwang buat insan sepi dan sunyi. Selalu ada dua jenis je yang suka keyword macam ni.

1. Orang dilamun cinta;
Ramai yang suka kumpul ayat jiwang untuk mengorat si dia. Biasalah nak kasi cair hati awek kan?

2. Orang sunyi tanpa cinta;
Ini orang single. Nak tak nak dia terpaksalah layan jiwang sorang-sorang. Sadis kan?

Korang rasa ada lagi ke orang nak ayat jiwang macam ni? Bukan sekarang zaman moden. Orang yang dingorat kena kasi gajet ke harta benda lain. Baru nak cair. Ya tak semua materialistik. Tapi kalau ada orang nak kasi siapa nak menolak kan?

Oh ya pasal ayat jiwang aku tak ada stok. Sebab ayat jiwang biasa terbit tiba-tiba masa menulis cerpen cinta je. Hehe maaf kepada si pencari keyword hehe.

Ps: Dia jiwang!

18 comments:

Unknown said...

hahaha suka dgr lagu cinta, kalau tgok movie suka ending sedeh..

sea_lavender said...

kdg2 ayat jiwang la mngusik hati agar kte trhibur dan tersentuh dek krn kehalusannya~~ hehe =D

Unknown said...

takder la sadis sgt singgle ni

KaK LimAh Si SupiR said...

ahaha..bwat laa cerpen iffah..jadikan kaklimah heroin ny..hew2 :P

inapramli said...

slm sggah and fllow..best tgk blog senior2 ni.mcm2 idea nk mnlis..

lieynanilaz said...

ayat2 jiwang ni pun kadang2 tak leh dilayan sangat ...hehe.

maszull said...

assalamualaikum iffah...ayat2 jiwang ni kena ada masanya utk diluahkn yer baru peelkan..:)

Eera Shera said...

saya x jiwang..huhu ;)

Gua said...

suka tengok muvie2 romantik yang sweet2 dan boleh buatkan kita menangis. sedihnya. :)

Unknown said...

haha.enti baru aku jiwang.haha

.........cP~ said...

Tak berapa suka ayat jiwang. Takut tenggelam dalam kejiwangan. Hehe.

Woofer Storm said...

sy tak jiwang,tapi sy spontan..hehee

#ntah apa sy merapu ni^^

QasehSuci said...

Qaseh bila nak menulis novel idea datang dari lagu2 jiwang jugak..

reenapple said...

err... aku jiwang bila aku nak je.. keh keh keh..=)

aamalinaazman said...

ayat jiwang?
okeh, kalo kak ngah nak, bgi taw, opah minta atok
kekeke :p

Nong Andy said...

3) Orang yang suka menulis cerita jiwang.

tak ada idea nak buat cerita jiwang jadi cari idea kat blog org lain kut-kut boleh membangkitkan kejiwangan hehe..

Kira Sakura said...

ayat jiwang akak timbul time nk terlelap jer.. besok pagi bangun lupa dah ... hihihihi

Cik Pulau said...

ok per single..
tak payah nak pikir nak jaga hati si dia..
relaks sudaaa..
sampai masa nt, ada la tu..
lalala~

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers