CORETAN TERBARU NADH

Aku jadi penulis

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Lama dah aku nak umumkan. Tapi takut tak jadi. Maklumlah bila aku dah bebetul jadi penulis baru aku post pasal ni. Nampak header kat bawah ni?
Klik untuk terjah
Aku sebenarnya ada post status pasal dilamar, dirisik dan dipinang. Nilah bendanya. Bukan pasal kahwin okey. Sab bos blog WARNA KASEH telah melamar aku jadi penulis tetap kat blog ni. Kira blog jiwa jiwang. Penuh dengan cerpen dan enovel dari pelbagai penulis.

Aku memang lama berminat nak join benda macam ni. Sebab tu suka hantar karya kat S7W sebagai guest. Kira okeylah dari syok sendiri kat blog sendiri kan? Jadi korang jemputlah baca nukilan kat sana. Best semuanya. Oh ya kalau nak kenal aku yang mana satu ada gambar kat ruang PENCERITA. Lama tak upload gambar sendiri. Kekok!
Selamat Membaca
Oh ya sokonglah apa yang aku buat ni. Dan juga sokonglah 13 penulis yang lain. Okey? Nadh dengan Sunah je tahu awal pasal benda ni. Thanks jiran sebab sokong. Sunah pun =)

Ps: Dia pun tak tahu lagi pasal ni.

18 comments:

Lea Isnawi said...

terus klik nak usha gambar iffah
tp pandang sisi! tak puas nak negok

Unknown said...

wewitt syabas...pemulaan yg baik!! ><

reenapple said...

wahh... tahniah.. =)

harap jadi penulis yang terhebat di kalangan yang terhebat.=)

Mieza said...

Assalamualaikum Iffah, alhamdullilah teruskan menulis, membaca tulisan anak muda buat jiwa lama macam saya macam bunga kena siram air...

Unknown said...

baik..nak terjah..

Sunah Sakura said...

tahniah yu~

KaK LimAh Si SupiR said...

ouhhh..tahniah iffah..sokong segalanya yg iffah bwat ^_^

Si GaJus!!! said...

very-very tahniahh buat kamu!!!... whoaaaa...

Ce'gu JAERA said...

secara jujur, saya paling suka singgah di blog Iffah ni.. penulisan Iffah memang sempi dan menghiburkan.. memang ada ciri2 seorang penulis yang hebat.. teruskan menulis yaa..

saya pun belum khatam lagi nak baca2 novel Iffah kat tepi ni.. memang menarik laa...

semoga berjaya dalam impian Iffah ye..

Arra Ahmad said...

tahniah.aways sokong :)

EruzuLiyana said...

wahhh, tahniah sis, semoga maju jaya. :)

Nong Andy said...

dah nampak gambar tu.. tutup muka separuh dgn tangan dan juga gambar jadi macam lukisan tu :)

best la "badan Oh Badan" hehe..

Just Mini Love said...

wah.. bestnye.. bnyak cerpen bersiri kat cnie..


dtg dari blog sis sunah ;)

Fathiah Hamim said...

best nya!
i've always wanted to be a writer. hehe congratulations! all the best! :D

Naniey TJ said...

sy yg ke berapa tahu????

mas saari said...

tahniah iffah!
moga terus hasilkan karya terhebat, mana tau nanti boleh terbitkan novel pulak..

Fasihah Supian said...

tahniah kak ifahh...

K O R I E said...

wah, mmg sesuai ah unt akak !

Tahniah k!
kita pun teringin jugak nk jadi penulis tp xda masa ;()
setakat update blog boleh laa..

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers