CORETAN TERBARU NADH

Segalanya tentang blog

Assalamualaikum =)
Bila sebut pasal blog. Masing-masing dah terbayang macam-macam di fikiran. Aku jugak macam tu. Pagi tadi lecturer cerita pasal blog sebagai medium terapi kaunseling diri. Aku sokong.

Dia kata menulis juga adalah terapi. Kalau stress terus taip kat blog kan? Korang yang ada blog jenis peribadi mesti sokong. Tapi dia kata hanya orang yang pasif dan tak banyak cakap je suka menulis blog.

Aku tak. Aku banyak je cakap. Tapi suka jugak tulis blog. Segala yang kita luah jangan ingat tak ada siapa yang membaca. Sebab tu aku tak nak dedahkan aku belajar mana. Aku takut jadi isu di kemudian hari.

Contoh lecturer tadi pasal seorang senior luahkan perasaan, kawan lain baca terus komen negatif. Aku pun takut. Sebab lain yang kita taip lain orang tafsirkan. Jadi, aku lebih suka misteri. Korang juga kena berjaga-jaga dari sekarang. Peringatan untuk semua.

Ps: Dia si Anon yang suka bermisteri ni. Hehe
Published with Blogger-droid v1.7.4

20 comments:

Anonymous said...

buu, ngade.. buuu..

-dia-

kurus said...

hurmmm setuju .. kena hati2 walau pun blog nie medium utk melepaskan bosan , tapi still ada batas nyeee ;)

Nong Andy said...

eh..eh.. si 'dia' tu :)

suka misteri? hehe.. o.k tak kisah. yg pnting penulisannya memuaskan hati :)

Lydia Miza said...

setuju..akak pun suka bercakap, dan lbh ligat menaip walau byk typo..hehehe

Unknown said...

blog..erm..bersederhana sudaaa

Kalamhati said...

akak split personality..kdg2 pendiam..kdg2 talkative..hehe

.........cP~ said...

suka misteri2 ni..tapi kawan tau je blog ni. mungkin tak baca kot.

KaK LimAh Si SupiR said...

emm betol3..kaklimah kalo realiti ny bk ckp..smpai ad org tny, xpenat k asek ckp j..kecik ati :P

Rtp Farra Arisha said...

tidak semua perkara kita boleh luahkan, ceritakan di blog as it was the privacy of ourselves, right. but depends to everyone juga, if they feel they should write on blog, they've to tanpa berfikir panjang. emm...

maszull said...

assalamualaikum iffah...ingatan yg baik sekali...:)

Farhanhanif91 said...

dulu igt nak jadi misteri...tapi dah terlambat...hahaha

Solihin Zubir said...

sy x byk ckp.. hehe..

reenapple said...

yeah.. betul tu cakap lecturer.. aku tak suka bercakap tapi aku suka menulis.. erk... begitukah.. ??

p/s-suka jadi misteri.. huhu

Nur Zulaikha said...

stuju...amboii..mmg berteka0teki ye awk ni..dr dulu lg sy nk taw sapekah gerangan die..ehem3x..

Cik Pulau said...

ai tengah stress skang,..
pale pening2 yu..
errr...

aamalinaazman said...

hahahahah
alah die tu..pndai je dok buu2 buu2 ye
hahhahaahhaha..

(die bace tak ni kak ngah) :p

betol,opah same dgn kak ngah :))

Anonymous said...

Aq menulis blog sbb borin..
Kalo stress aq tumpahkan kt fb je..ekeekekekeke

Kira Sakura said...

bab pasif dan tak byk ckp tue mcm x kene jer...

pakcik tue byk ckp... hihihi

Unknown said...

semuanya tentang blog. jadi blogger ni kena jadi misteri. hihi. p, jangan biarkan diri anda diselubungi misteri. :P

aDisH.sHidA said...

bila banyak cakap..banyak la menda nak share kan..hehehe..

eh eh buuuuuuuuuu.."dia" misteri la

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers