CORETAN TERBARU NADH

Sejarah Iffah Afeefah sejak 27.8.2011

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Aku sebenarnya dah penat. Penat nak cakap benda sama. Manusia normal macam tulah. Pagi tadi ada pakcik tanya pasal tangan aku. Semalam pun sama. Memang dah tak berbalut. Tapi rupa yang mengerikan tetap mengundang tanda tanya orang. 

Ya kat blog apa kurangnya. Ada je yang baru kenal blog ni tanya benda sama. Aku bukan tak nak jawab. Tapi orang-orang yang baca jenuh nak baca berita sama. Kisah sama. Lama-lama diorang naik bosan. Untuk sesiapa yang tak tahu pasal aku bolehlah search IFFAH AFEEFAH. Macam-macam kisah akan keluar nanti.

Kalau susah sangat baca cerpen bersiri ni;

Kalau nak entry lain pasal aku pun boleh. Klik kat bawak ni;
Bila taip guna tangan kiri
Sabtu yang tragis

Banyak lagi. Tak larat nak cari. Yang paling penting rakan blogger ada buat entry. Klik SINI untuk terjah. Mungkin korang akan lebih faham apa yang terjadi. Benda lepas usah dikenang. Kalaulah aku boleh print dan tampal kat tangan kisah kemalangan alangkah baiknya. Tak payah ulang benda sama. Aish!

Ps: Dia lagi tahu. 

28 comments:

Ce'gu JAERA said...

sabar ya Iffah.. moga ada hikmah disebalik takdir ke atas kita.. Insya Allah

Cik Pulau said...

takpe la yu..
tu tandanya diorang sume care pasal yu..
^^,

Unknown said...

Eza pun tahu :)

cintailmu89 said...

sabarla yer...
biasala..manusia ni sifat ingin tahu dia tinggi..
chill =)

Anonymous said...

nanti sy ada masa sy baca k!

Aida Azryn said...

selamat tahun baru! ;D

Anonymous said...

amik berat tanda die sayang awk ;)

Kira Sakura said...

sabar dear... lagi ramai tanya, bermakna lagi ramai yg mendoakan kita kan...kita fikir positif ye insyaAllah x tekanan dah..

haaaaa kan tmbah manis bila senyum tue.. :D

saya cello191 said...

xpe2..

orang ambik berat la tu..^^

Rawkzell said...

dah bace semua link tu, semua yang terjadi ada hikmah .

don't lost hope, be strong :) , wish anda cepat sembuh dan hidup dengan bersemangat.

Cik Bambam said...

CB tahu awak kan kuat.. ok girl!

Faaein Talip Roy said...

ermm.. dah orang yang bertanya tak tahu.. sebab tu lah asyik dok tanya..

sabar aje lah yer iffah..

Hafizin Jamil said...

aku tak paham...

Sunah Sakura said...

sabar ye kak ipah sayang... :)

mas saari said...

kenangan pahit tu kan iffah! tapi kenangan manis bila iffah selamat..

reenapple said...

faham.. bila selalu ditnya soalan yg sama.. rasa malas nk jawab pom ada.. =)

aamalinaazman said...

hayooo...
sabar ye kak ngah... :))

Juliet_iRa~" said...

heee..diorang care tu y tnye..:)

eh awal balik..;p..syg maktab nmpak?heee ;p

setahun lagi..rajin study..;p

Lydia Miza said...

iffah syg...jgn mengeluh.org yg tny pastinya org tu org berlainan kan?mereka ambil berat cuma kita tak larat nak cerita sbb tak mau mengenang kembali kisah lama...sabar .moga cpt sembuh ye.

Juliet_iRa~" said...

iffah..

nama akk Nor Nadhirah..hee..akk pk2..1 kelas ngan k.ainul..partner k.ainul ms 3 prac, intern..:)

Juliet_iRa~" said...

opss lupa..

lmbt lagi kot nak kahwin..hee..tunggu kerja dl..:)..nt akk nak kahwin, akk jemput ea..;p...akk dok selangor..

Nong Andy said...

aku memang ada mengikuti n3 ni.. jadi aku memang dah tahu..

QasehSuci said...

sabar yer sayang...mulut orang...fikiran org kita x boleh nk kawal...

jom join contest...Qaseh tag Iffah..

PCL said...

salam kenal di sini.

mohdhazlan Dreadlock said...

sabar ..

Elly Jade said...

kak ngah :)

r-5 said...

wah banyak! haha tak terbaca~ kiki.. banyak buku lagi kena baca.. wuwuwuw

K O R I E said...

bguslah akak buat entri mcm ni, kita dh lama nak baca semua entri yg berkaitan dgn insiden tu.

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers