CORETAN TERBARU NADH

Aku masih dara!

Assalamualaikum.

Hah entry mengejut. Bukan apa aku tengah buat tugasan untuk subjek major aku. Baru empat muka surat jadi kebosanan mula melanda. Sambil-sambil tu aku download cerita AKU MASIH DARA. Ramai kata best. Ada pengajaran. Nak suruh member dia tak layan cerita macam ni. Jadi aku pun godeh-godeh laman web yang member aku selalu guna buat download cerita latest!

Ni linknya syok.org. Mesti ramai yang dah pernah dengar. Maklumlah aku ni kategori murid berkeperluan khas dalam bab IT. Hehe Aku berjaya dengan cemerlang tanpa guna IDM. Apa entah nama panjangnya. Hehe Jadi aku pakai manual. ALHAMDULILLAH. 

MENJADI! Aku tunggu setengah hari jugaklah nak download three part of this movie. Yeke ENGLISH aku ni? Taram je. Habis je download aku pergi godeh tutorial nak joinkan ketiga-tiga bahagian supaya boleh dibaca. Guess what? Mestilah jadi. Tengok oranglah. *berlagak. (Ramai tengah gelakkan aku sebab aku lembab sangat). 

Peluh-peluh jugak nak joiningkan dia. TUTORIAL kat page tu sangat membantu. Cuma orang macam aku memang lembab sikit. Tapi jadi oke! Hehe terima kasih banyak-banyak kat orang yang buat tutorial yang mudah difahami. Yang penting berkesan. Lepas siap esei aku nak tengok cerita. Siapa nak join? Tak payah pergi tengok wayang lagi hehe.



Post by,

Miss Ran

No comments:

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers