CORETAN TERBARU NADH

Sangat

Assalamualaikum.

Sangat mengantuk.

Sangat geram.

Sangat malas.

Sangat penat.

Sangat bengang.

KENAPA?

Gotong royong pukul 7.

Paksa-paksa orang mengemas.

Awal sangat la warden oi.

Ni ahad tau.

Bagi can la kat kami nak rehat.

Lepas tu orang yang kemas duk buang air kat tempat kami.

Penuh rambut.

Air bertakung.

Apa ni kak?

Kemas biarlah ikhlas.

Ni buat dia punya je.

Pastu biarkan depan bilik kami macam longkang.

WHAT THE FISH!

SELFISH!

Terpaksa roommate baru aku kemas balik.

Guna penyapu dia.

Dah tu yang kemas tandas pergi guna penyapu dia???

Tak ada benda lain nak guna ke?

Penyapu bilik ke tandas?

E pengotorlah.

Suruh orang kemas tapi barang untuk mengemas tak ada.

Macam-macamlah.

Kesimpulan, ye aku memang tak bersyukur sebab ada orang tolong kemaskan.

HAHA malas memuncak.

Hati tak boleh dipaksa kan? Hehe

Jom sambung tidur!!!



Post by,
Miss Ran 

No comments:

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers