CORETAN TERBARU NADH

CONTEST PIC hitam putih PALING COOL !

KLIK UNTUK JOIN


Oke dengan ini saya menjoin contest lagi. NAK TAGGED kawan-kawan yang suka bercontest jugak. Calon-calonnya ialah


Kalaulah aku ada RM 100 akanku janakan ia kepada ibu yang melahirkan dan membesarkanku. Poyo? Tidak. Sebenarnya aku ada janji kalau aku ada duit aku nak belikan dia sandal baru. Sedih tengok sandal setahun lepas yang aku bagi tu dah nazak sangat. Dia memang tunggu ank dia belikan je. Betulkan ibu? Kembanglah tu dapat anak yang baik macam i. Haha Ibu doakan I oke? Puan Latifah mesti senyum sekarang!



Post by,

Miss Ran

1 comment:

siti fatimah said...

salam.. hye :) terima kasih join contest !
good luck yaaaaa :)

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers