CORETAN TERBARU NADH

Batik oh batik

ASSALAMUALAIKUM.




Hari ni aku nak promot blog member aku.


Oh bukan blog sebarang blog.


Ini blog namanya blogshop.


Ramai yang suka shopping online kan?


Termasuklah aku.


Tapi kali ini shopping yang agak mahal.


Tapi berbaloi.


Sebab kualitinya.


Lagipun batik memang popular dalam kalangan kakitangan kerajaan.


Kenapa?


Sebab tiap hari khamis kena pakai baju batik.


Jadi beli batik adalah pilihan terbaik.


Memang berkualiti dan khas dari terengganu.


Memandang makcik gemok nak menambah pendapatannya.


Dia pun datang dari terengganu.


Jadi dia dah tahu mana batik yang berkualiti dan harga reasonable(yeke aku eja???)


Ayuh sokonglah barangan buatan MALAYSIA.


Jom ke blogshop Cik gem punya bisnes untuk maklumat lebih lanjut.


ps: tak ada upahpun promote blogshop ni. Saja nak buat amal jariah macam Abang BEN. Salute kat bro ini.


nuffnang

Post by,
Miss Ran 



No comments:

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers