CORETAN TERBARU NADH

Tutorial HeartBeat

ASSALAMUALAIKUM.

Entry ini khas untuk orang yang masih baru berjinak-jinak dengan dunia belog. 

Yang NUFFNANGnya tak bertambah jugak pendapat.

Yang perlukan duit segera.

Apa kata korang join website heartbeat.

Aku tahu ramai yang dah guna benda ni.

Memang masyuk diorang kata.

Jadi buat aku yang kaya miskin terpaksalah cari alternatif lain.

Jangan risau heartbeat takkan jejaskan NUFFNANG kesayangan korang.

Ramai dah berjaya. 

Duit lagi senang masuk (cepat).

Sebagai permulaan korang kena daftar dulu.

Jadi ahlinya iaitu MY HB!Affiliate.

Lepas tuh barulah get code dan copy.

Pergi kat page element > add a gadget > HTML/JavaScript dan paste code tadi.

Letak link yang senang dilihat pengunjung blog.

Kemudian promotekan heartbeat kepada yang lain-lain.

Ingat setiap kali anda promote wang akan masuk ke akaun anda.

Tengok di bawah untuk melihat buktinya.


Bila lagi nak kaya? Side income pun boleh dari asyik minta kat ibu ayah kan? hehe



Post by,

Miss Ran

No comments:

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers