CORETAN TERBARU NADH

Kau tahu pagi itu indah

Indah saat ini
pagi menjelma lagi
syukur kehadrat ilahi
kerna aku masih di sini
taku untuk menanti
bimbang hati berbelah bagi
risau akan hati sendiri
yang mudah bersilih ganti
mujur ada yang sudi
menarik tanganku kembali
menadah dengan sepuluh jari
agar aku tak terlena lagi
terima kasih ku tak terperi
cintamu sangat suci
membawaku ke sisi
aku dapat rasai 
ketenangan abadi
di sini ketika ini
detik ini takkan lari
aku takkan biarkan ia pergi
meninggalkan diri
setelah cahaya ku perolehi
aku mensyukuri
aku masih bernafas tika ini
Syukran Ya Illahi


Post by,
Miss Ran nuffnang

No comments:

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers