CORETAN TERBARU NADH

Bagaikan semalam

bagai semalam aku mula bernafas
bagai semalam ibu menyusukanku
baru semalam aku diusap lembut
bagai semalam kau hadir di sisiku

detik itu tiba lalu rosak semua
hamparan itu kian pudar
titik noda mula menular
aku kian parah di sini

bagai tercabut nyawa ini
bagai melimpah air mata 
bagai sukma tak mewangi
hanya aku bersendirian

lenaku terjaga hiba
kian menyiksa jiwa
mematah sendi-sendi
melemahkan rasa dalam diri

sungguh semuanya tiba-tiba
baru semalam aku terasa
hanya aku yang tak sedar
yang aku tak punya siapa-siapa

kini hanya aku sahaja ada
dengan sisa cinta di dada
melontarkan diri berteleku
memohon perlindunganMU

Post by,
Miss Ran 

No comments:

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers