CORETAN TERBARU NADH

Follower MR

Tengok tajuk pun dah agak aku nak cerita pasal apa kan? hehe


Gian betul nak menaip haha.


Ops sorry. ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA bagi yang bukan Islam.


Lama rasa dah meninggalkan dunia blog ni. Kesibukan melanda diri ini.


Balik cuti yeahhh. Duit pun masuk yeah. 


Tapi yang tak best nya aku balik-balik kena berjaga sampai pagi tolong ibu buat kuih. 


Kenapa?


Sebab hari ni adalah hari persandingan kakak aku yang kedua. Belah lelaki pulak. 


Juah tempatnya. Kat Kluang Johor. Agak penat.


Dahla jammed tadi. Accident kat highway Seremban KL. 


8 buah kereta kot berlanggar. Mesti laju. Jarak pulak dekat sangat.


Tapi tak teruk. Just langgar depan belakang. Tak nampak yang cedera parah.


Tapi ambulans datang. Stuck lama kat situ. Maybe yang cedera dah bawa ke hospitals seremban kot.


Ayah aku pun nyaris nak berlanggar tadi. Sebab hujan. Jalan licin. Tak clear nak tengok depan. Selamat.


Kalau tak terkuburlah blog ni. hehe


Ish melalut cerita pasal lain.


TERIMA KASIH kepada semua yang follow aku, tak kiralah popular ke tak ke, ikhlas ke tak ikhlas ke (yang duk suruh aku follow dia balik haha). 


Tak terkecualilah. 100 orang tu! Nampak jakun? Biarlah aku excited ni. hehe


ps: Aku sedih tengok nuff tak bertambah pun. Tapi aku tak kisah. Sebab dah ramai jenguk blog aku. Tu dah memadai. Buat apa nak tamak-tamak kan?


sekadar suka-suka:::


nuffnang

Post by,

Miss Ran 

No comments:

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers