CORETAN TERBARU NADH

Ada apa dengan warna?

ASSALAMUALAIKUM W.B.T
SELAMAT SEJAHTERA BAGI YANG BUKAN ISLAM

Aku tertarik untuk bercerita pasal warna. Kenapa? Masa BW tadi ternampak gambar seorang perempuan yang sangat suka pada warna PINK. tak hairanlah kan. Perempuan ramai suka pink termasuklah aku. Hah kantoi. Ingatkan dulu je aku suka pink. Gua metal beb. Haha sekali bila tengok picture tu ternyata minat PINK belum lupus rupanya.

Antara barang aku yang warna pink. Selipar bilik, tuala(tak guna sekarang), ubat gigi (pink purple), baju tshirt sehelai eh 2 helai, baju kurung adalah beberapa, tudung bawal, cadar berserta comforter dan sarungnya, cadar baru beli pink dan hijau sikit, inner shawl, selipar jamban dulu pink sekarang tukar biru, lipstik, lip gloss, gunting kecil, eyeshadow. Setakat ni jela. Lupa dah hehe.

Tapi disebabkan minat gila kat baju pink geng blog pink. Aku dengan sukacitanya menempahnya dengan syarat kena join geng itu. Habislah dah tak brutal. Haha gurau je. Blog pink apa? Tengok chatboxlah.

Pink kan nampak lembut. Suci gitu. Ye je aku ni. Taklah depends kat minatlah. Kalau tak minat apa pun tak boleh jalan. Buat lelaki yang minat pink silakan. Tak ada yang nak marah. Janji kenalah sedar diri juga. Takut-takut jadi sutun pulak. Tau ke cerita tu?

PINK is colour. Whatever you choose you can't deny it. MENGAKU AKU MUET cukup-cukup makan. Kalau grammer tunggang langgang jangan marah eh. Wakaka macam mana melayu nak maju. Belum apa-apa dah ada yang komen yang negatif.

PS:::GUA MINAT PINK TAPI GUA BRUTAL. YEAH! (signature pun pink k. Nampak sangat pinknya)


Post by,
Miss Ran 


No comments:

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers