CORETAN TERBARU NADH

Buat si Anon

Aku sering melihatmu
Ya, lihat Anonymous itu
Sering berlegar di blogku
Lantas memberi impak kepadaku

Aku ingin menegurmu
Menanyakan namamu
Bertanyakan siapa kamu
Apakah jantinamu

Kau Anon yang ku tunggu
Tiap kali kau biarkanku
Dengan sedikit cetusanmu
Makin aku kepingin tahu

Aku mahu kau beritahu
Siapa kamu disebalik anon itu
Sungguh bernas katamu
Aku ingin menjadi sahabatmu

Nota Iffah: Kurang kesabaran apabila menjadi babysitter, tak layak jadi mak ni aigooo!
Published with Blogger-droid v1.7.4

17 comments:

Unknown said...

wah, fofular anon jadi entri

Anonymous said...

aku la anon itu~ lalala~

kay_are said...

sape r si anon yang dimaksudkan tu ye..

Nur_Ma"Khairatun Hisan" >Cikgu Akma Kasim said...

Assalamualaikum..salam ziarah... teruskan perjuangan..may Allah Bless us =)

Anonymous said...

ANGGap SAJa Yg KiTA SUDah PUn BERsahabat(PERAsan PULak C ANoN ni) :)
UNTuk PERKongsian BERsama,SEOrang SAHABAT Ada BERPesan Kpd SAya.SABAR iTU ADAlah iBU Kpd iLMU,TANpa SABAR SETINggi MAna Pn KEDudukn KiTa ATau SETINggi MAna PUn iLMU KiTa,NEScaya KEDudukn & ilmu iTU HANya Sia2..
P/s : TERima KASih KERana SUdi MENjadikn SAya SEBagai SALah SEOrang SAHAbat ANda (perasan lagi sekali) AHaks :)

CikUna said...

waahhh.. banyak sangat Anon kat sini ni Iffah.. huhu.. semuanya nak mengaku tu.. lalala

Eta said...

siapakah si Anon itu?..hehehe..entry yang menarik w/pun simple..

Kira Kekuri said...

anon yg sungguh misteri, banyak muncul d blog2 yg lain. maybe org yg sama. ngehehe

budak penjara said...

nama aku abdul mun'im.. jantina mesti la lelaki..hehe

apdm said...

salam...

anon yang take care ni...

muncul dirimu sayang ;)

fizafantagiro said...

hihihi puisi buat cik anon :p

faaizz d. zul said...

wah, ramai yg mengaku anon.
=)

maszull said...

assalamualaikum iffah...ramai yg jadi anon skg ni .....jadi baby sitter kena byk bersabar iffah...:)

Eera Shera said...

anon yg baik..bkn selalu jmpe huhu

Nong Andy said...

aku bukan anon hehehe...

*Iffah.. aku yg dah jadi mak ni pun masih belajar bersabar dgn karenah anak.. tu x bermakna x layak hehehe.. kita manusia biasa, cuba bersabar. tapi adakalanya kantoi jugak ahahaha..

Kira Sakura said...

klu dh tau sape anon nie nt gitau kat akak erk.. hihihi

*cerpen xleh baca lg,, jap lg duk sorg2 bru leh baca..hihihi

Ce'gu JAERA said...

anon tu seorang yang pengecut...

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers