CORETAN TERBARU NADH

Review Blog PIJA HERBALIFE

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Nur Hafizah  (Pija Herbalife)
Klik header ini!
Lama aku tak review kan? Kali ni aku nak review seorang lagi kawan aku yang berjaya jadi blogger. Tapi bidangnya jauh sangat dari aku. Sebab dia coach herbalife. Dia pengguna tegar herbalife. Setahun dah aku nampak dia menggunakan produk HERBALIFE. Kesan? Amat mengagumkan. Aku rasa nak tepuk tangan. Penat jugak pujuk orang yang rapat dengan aku untuk cuba HERBALIFE ni. Bukan mahal kalau dibandingkan dengan pemakanan kita yang tak seimbang tu kan?

[IMG_9481.JPG]
Inilah Pija
Dulu dia tak gemuk mana pun. Berisi je. Tapi sekarang dia dah kurus. Aku setiap kali jumpa dia konpem tengok badan dia. Sebab berbeza. Ketara perubahannya. Tapi bak kata dia, makanlah apapun kalau tak reti nak disiplin diri memang takkan dapat apa yang kita nak. Itu prinsip bila nak makan produk kesihatan ni. Sebab kita laburkan duit banyak takkan nak sia-siakan pelaburan kita kan?

Oh yang penting HERBALIFE bukan untuk kurus semata-mata! Jangan jumudkan pemikiran anda ye. Jadi kalau nak tahu kenalah terjah blog dia. KLIK SINI. Tengok apa yang ada. Kadang dia cerita pasal benda lain. Tak semestinya HERBALIFE semata-mata. Tapi aku suka gaya penulisan dia. Auww seakan tegas di setiap ayat. Sama macam realitinya jugak. Kan Hafizah kan? 

6 comments:

Unknown said...

Iris pun tertarik jugak nak try herbalife ni..tapi duit tak berapa ada plus nak kasi komitment tue yg plg susah..hehe

Kira Sakura said...

akak salah sorg yg pemalas nk mkan suppliment nie.. hihihihi

lieynanilaz said...

selalu jeles ngan org2 yg berjaya kuruskan badan ni...yg penting kawal pemakanan & senaman...:)

Lea Isnawi said...

terasa nak beli, tapi x mampu nak beli lagik

huhuhu

Pija said...

awwww sayang pipahh my sifuu~hahaha*rasa terharu blogku di review oleh pipah*

Admin said...

tu la, banyak komen positif
daripada pengguna herbalife,
hehe nnti keje nak guna la (:

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers