CORETAN TERBARU NADH

Perhatian: Peluang kepada pengkarya cerpen

KLIK SINI
Ada peluang baik untuk penggemar cerpen yang selalu teringin untuk mengembangkan bakat anda. Sila menyertai pertandingan menulis cerpen. Bagi aku ni peluang jarang jumpa. Dulu aku nak sangat masuk pertandingan sebegini. Sebab tu aku masuk sayembara untuk Negeri Melaka. Tapi gagal sebab saingan sengit. Tapi aku tak pernah putus asa. Sehinggalah kini. Aku menulis untuk dua blog pun masih menulis cerpen. Jadi apa tunggu lagi. Serlahkan bakat anda. Menang atau tidak tu tolak tepi. Yang penting kepuasan menulis. Mudah saja. Baca syarat di kat gambar tu.

Kalau nak tahu kebih lanjut baca kat page warnakaseh.
Nota Iffah: Teingin nak masuk tapi aku warga warnakaseh. Masih berkira-kira auwww. Jom masuk korang! Sokonglah cerpen untuk negara!
Published with Blogger-droid v1.7.4

16 comments:

lieynanilaz said...

boleh asah bakat ni!!..

Kira Sakura said...

ok akak sokong iffah masuk :D

-eim- said...

macam best.sy dh lama xtulis cerpen nie.

zaman sekolah dulu ada la b'karya nie. bg member2 baca ja..^^

Bidadari Syurga said...

insyaallah...

fRaMe+LenSeS said...

Slmt join. Hihihi

Diana @ BKKC said...

hantar jgn tak hantar

Unknown said...

kau kena join ni

reenapple said...

menarik ini.. heee

reenapple said...

ini menarik.. hehehe. Tapi aku tak tahu.. kekangan idea nak menaip. Err.. hnatr yg dah publisg kat blog bolh kah??

Nong Andy said...

er.. aku masih di landa kemarau. kalau sebelum 31th may kemarau ni berakhir myb aku join.

*Iffah, join jer :D

Sis AI said...

InsyaAllah akn dfkirkn.. Tp ajakn yg sgt baik ni.. Akn brkira2 dlu, hahaha!~

Dayang Deno said...

deno sokong ifa masuk! ifa ada bakat!!! :)

apdm said...

salam

tidak mahir dalam berkarya..
semoga berjaya jika menyertainya ...

Cik Pulau said...

ehh.. cam best je.. nt ai try yer.. heee~`

Sunah Sakura said...

uiyoo...yu leh join ke? yu kan kakitangan warna kaseh..perghhh..rasa macam da bekerjaya tak bila i taip camtu? ;p

Woofer Storm said...

sy tak layak n tak mampu..

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers