CORETAN TERBARU NADH

Untuk dia


Entri untuk jiran sepagar. Siapa rasa bukan jiran aku silalah blah. Amboi keji. Taklah entry ni buat jiran aku iaitu Nadh. Alah Nadh yang hotstuff kononnya tu. Dah berapa tahun umurnya? Tett nak kata tapi takut. Jiran aku ni semacam sikit.

"Okey, nak ucapkan selamat ulang tahun kepada dia. Nadh ai tau yu baca. Walaupun dah ada someone special buat entry, ai nak buat jugak. Dengan izin dia. Moga ukhuwah kita sampai ke syurga. Kalau tahun depan ada gathering blogger jangan lupa bawak anak kembar dengan isteri. Haha pssst Nadh gegula pelangi pelbagai bentuk untuk yu. Nak bagi note tak mampu,"

Nota Iffah: Kalau nak wish jiran aku ni. Wish kat blog die. Nadzrie.com.
Published with Blogger-droid v1.7.4

11 comments:

Kira Sakura said...

p/s bwh tue... hihihihi... kan akak rasa mcm rini besday akak lak sume pakat nk tag kt akak... *perasan* kihkihkih :p

Sunah Sakura said...

selamat2...malas nak buat entri.. :p

eh, macam sama ngan komen kat entri kira..ahaha

Ce'gu JAERA said...

Wah bestnya.. Sewonok

Kira Kekuri said...

slamat hari jadi tuk dia C:

lieynanilaz said...

seronok dapat jiran sebegini..:)

Unknown said...

nadh makin tua.hikhik

apdm said...

salam..

semakin bertambah usia, semoga semakin tabah dan menjadi insan yang mulia buat teman tu.. ;)


jemput joint contest syira :

http://www.sissyira.com/2012/05/contest-2-kata-kata-indah-sticky-post.html

Nong Andy said...

aku rasa aku nak request. bestday aku nanti nak iffah buat n3 khas gak utk aku hehehe(dgn muka x malu)

reenapple said...

happy birthday la jugak.. hehehe

Woofer Storm said...

bagus punya jiran tetangga ni,soal sakit riang kita ada yang sudi mendengar..

mlm iffah..

fRaMe+LenSeS said...

amin2 jiran. nadh mendoakan y terbaik jga dalam persahabatan suma ;. moga kekal sampai ke sana. amin2. :D

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers