CORETAN TERBARU NADH

Segmen: Aku & Drama Korea

Syarat-syarat penyertaan:


klik banner untuk join
  1. Follow my blog " PeONy PiNky"...(kalau dah follow tu, jangan rajin plak folow lagi,hehe)
  2. Buat entry tajuk "Segmen: Aku & Drama Korea".
  3. Bagi link entry korang kat komen entry mimi yang ini.
  4. letak link kat ruang komen ownernya!!!
saya sangat suka tengok cerita korea. Dari winter sonata lagi...
memang best kan? ni antara drama dan movies yang telah saya tengok.

DRAMA
winter sonata
auntumn in my heart
sassy girl chunhyang
my girl
my fair lady
witch yoo hee
princess hours
coffee prince
my biscuit teacher and candy star
my love patzy
you re beautiful
personal taste
SOMETHING ABOUT 1%
snow white
attic cat
boy over flower
super rockie
18 vs 29
full house
he who cant marry
hello miss
lovers in paris
my name is kim sam soon
oh my lady
wonderful life
3 dad 1 mom
what star are u came from
who are u

Yang lain dah tak ingat hehe~~~



Post by,

Miss Ran 

No comments:

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers