CORETAN TERBARU NADH

Gua blogger!

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Cakap pasal blogger. Aku ada beli baju kelab Papa Ben. Dah sampai. Saiz S. Tu pun nampak besar. Tapi tak apa. Okeylah dari tak ada. Apa lagi korang? Pergilah tempah. Baik punya. Aku punya kaler hitam. 

Yang penting bahagian atas ada gula-gulapelangi.blogspot.com. Terbaiklah. Malas nak snap pic. Jadi korang bayangkan jelah eh. Yehuu bila gath boleh pakai. Yang lain sila jeles =P

Tapi yang tak bestnya ayah aku bukak sampul tu. Kantoi link blog. Dah lah banyak cerita pasal diorang. Punah-punah=P. Kena tukar domain ni. Tetiba*

Ps: Tunggu dia tukar domain dululah macam ni.

10 comments:

Anonymous said...

hahahaha..

Ce'gu JAERA said...

wah, saya pun teringin nak tempah... ehehehe.. baik tukar2 domain cepat2.. kang papa baca cerita pasal dorang... hehehe

FaKArePa!n said...

mesti ade follower nama ayahku kat blog ni nanti.. hahaha

Unknown said...

berlagak la tu..ceyt..

Hafizin Jamil said...

kongsi la nga ayah.suh dia jadi author ke dua

K said...

haha, kantoi pulak da. :P

p/s : nak jugak baju tu, macam cool jek T_T

aamalinaazman said...

hehehe
pas ni gula-gulalolipop hokey?

Anonymous said...

knp tunggu dia tukar domain dulu? kekeke.

kantol, apa reaksi ayah? :D

unknown said...

keluarga Cr pown dah taw belog CR.. mmg kne berhati2 tulis entry..

Susah betul bile keluarga sdh taw belog kte.. tak tenteram..

huhuhuh~~

aiman said...

tunjuk la gambo.

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers